"שער הזהב": המבצע הגאוני של מסי מטריף את ברצלונה

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

בקטלוניה נפעמו מהמהלך המבריק של הארגנטינאי שבישל באמנות לסוארס ב-0:1 על ולנסיה בחצי הגמר, ואלוורדה הסביר למה קוטיניו שיחק במרכז: "מסי אוהב לשחק בימין". בלם היריבה התלונן: "סוארס קרא לי 'חתיכת' חרא'"

(גודל טקסט)
ברצלונה אולי ניצחה רק 0:1 את ולנסיה אמש (חמישי) בחצי גמר גביע המלך בקאמפ נואו, אבל שוב היה זה ליאו מסי שנצץ מעל כולם ועם מהלך גאוני נוסף בישל באמנות ללואיס סוארס את השער היחיד במשחק.


"היה עדיף שננצח בהפרש גבוה יותר ונכון שתיקו יעלה אותנו לגמר, אבל אין לנו כוונה לשחק על תיקו", אמר בסיום המאמן ארנסטו ואלוורדה שיודע שמצפה לו קרב ענק במסטאיה. לפי הסטטיסטיקה בארסה עלתה לגמר בכל חמש הפעמים האחרונות בהם ניצחה 0:1 במשחק הראשון.



"מארקה" כתב: "סוארס פתח את הדלת לגמר". "מונדו דפורטיבו" הכתיר את הגול: "שער הזהב". "ספורט" הראה את לואיס סוארס מניף את אצבעו וכתב: "מכוון לגמר". הוא גם הסביר שההתלהבות של מסי וסוארס היא המנוע של ההצלחה בברצלונה. "מבצע גאוני של מסי ושער של סוארס קירבו לגמר. מסי ביצע מהלך שלא חשבו עליו וסוארס סיים. ביחד הם צמד של אסים". פרשני העיתון גם העניקו ציוני 8 לאיבן ראקיטיץ', מסי וסוארס.


ואלוורדה שוב שיבח את הכוכב הארגנטינאי: "בכל פעם שהוא מקבל את הכדור אתה מצפה ממנו למשהו מיוחד. צריך לתת לו קצת לנשום, אבל לצפות בו זו חוויה". על העובדה שלא בא קהל רב למשחק (רק 51 אלף בקאמפ נואו): "שעת המשחק מאוחרת, קר בלילה ואנשים צריכים לקום למחרת לעבודה. אנחנו משחקים הרבה והשעה של המשחק לא מאפשרת להתאושש. עכשיו כבר שישי (דיבר אחרי חצות) וביום ראשון יש לנו דרבי. נצטרך לעשות רוטציה".


ליאו מסי. גאון (AFP)
ליאו מסי. גאון (AFP)


התקשורת הקטלאנית התלוננה שוולנסיה הגיעה לסגור משחק ולהעביר את התוצאה למסטאיה. העטלפים הקשו על ברצלונה ולמרות ההפסד המינימלי טען בסיום מאמנם מרסליניו: "יהיה קשה מאוד להפוך את התוצאה. זו לא תוצאה טובה עבורנו, אבל מגיע קרדיט לשחקנים על הדרך בה הם התחרו. המסטאיה יעזור לנו ואל תשכחו ששיחקנו בהרכב חסר לחלוטין".


בלם ארסנל לשעבר גבריאל התלונן שלואיס סוארס כינה אותו "חתיכת חרא". הבלם הברזילאי אמר: "הוא קילל אותי ואני החמאתי לו ואמרתי לו שהוא מספר 9 הכי טוב בעולם. הדברים האלה נשארים על המגרש. יש סיכוי לעלות? ברצלונה הכי טובה בעולם. יהיה לנו קשה בגומלין". סוארס כבש תשעה שערים בתשעה משחקים נגד ולנסיה – היריבה הכי אהובה עליו יחד עם בטיס נגדן כבש הכי הרבה שערים בכל המסגרות.


La portada del diario Sport de mañana… APUNTAN A LA FINAL. pic.twitter.com/66rLNu6IBK

— El 10 (@el10blaugrana) February 2, 2018


ואלוורדה גם התייחס לעובדה שקוטיניו נכנס רק כמחליף ושיחק במרכז המגרש: "פיליפה שיחק באמצע כי לפעמים מסי אוהב לשחק בצד ימין, אבל בעיקרון אנחנו רוצים שקוטיניו ישחק באגפים. בליברפול השתמשו בו בשמאל ובברזיל בימין. הוא יכול לשחק בכל עמדה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי