הנחשקת: לבנדובסקי וקורטואה רוצים להגיע לריאל מדריד

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | צילום AFP

"מארקה" טוען שחלוץ באיירן מעוניין להצטרף בקיץ, השוער: "הלב שלי במדריד, אם ריאל רוצה שתפנה לצ'לסי". חברתו של איסקו מאיימת לתבוע את "דון בלון": "תפסיקו לשחוט אותנו". צפו בלבנדובסקי כובש מול פאדרבורן

(גודל טקסט)
"מארקה" הספרדי טוען הבוקר (רביעי) שרוברט לבנדובסקי רוצה להגיע לבאיירן מינכן. הבלאנקוס הוזכרו בשנים האחרונות כמעוניינים לצרף את החלוץ הפולני של באיירן מינכן, אבל הפעם השחקן עצמו החליט לעבור בקיץ. לטענת הספרדים זה לא יהיה קל, כי הבווארים לא מוכנים לוותר על הסקורר המוביל שלהם.


סוכנו של לבנדובסקי צ'זרי קוצ'רסקי מחזיק במערכת יחסים טובה עם נשיא ריאל פלורנטינו פרס ובמדריד מקווים שהדבר יעזוב כדי להביא את השחקן. לבנדובסקי משחק כבר ארבע עונות בבאיירן ועדיין לא זכה בליגת האלופות, והוא חושב שעם הקבוצה הספרדית הוא יצליח לעמוד במשימה. הפולני, שמסיים את חוזהו במינכן ביוני 2021, כבש העונה 18 שערי ליגה ו-7 באלופות ועוד אחד אתמול ב-1:6 על פאדרבורן ברבע גמר הגביע.



כוכב נוסף שנראה מעוניין להגיע לסנטיאגו ברנבאו הוא שוער צ'לסי טיבו קורטואה. בראיון ל"ספורט פוט מגזין" אמר הבלגי שהלב שלו נמצא במדריד כי אשתו ושני הילדים שלו גרים שם. לדבריו הוא עדיין במו"מ להאריך את חוזהו בקבוצתו הנוכחית, אבל מתכנן לחזור בעתיד למדריד.


"אם ריאל באמת מעוניינת, מצבי האישי יכול להשפיע כי למשפחה אין מחיר. אני מדבר עם הבת שלי כל יום והיא אומרת שאני חסר לה. הבן שלי עוד קטן. אני מנסה להגיע למדריד, אבל זה לא קל. יום אחד אחזור למדריד. כשעזבתי בכיתי". על המו"מ עם צ'לסי: "הסכמנו להיפגש בפברואר על החוזה, אבל למועדון יש כעת בעיות בוערות יותר. אני מאושר בקבוצה ואנחנו מנסים לזכות בכמה שיותר תארים. אם ריאל באמת רוצה אותי שתיצור קשר עם צ'לסי".


טיבו קורטואה. רמז עבה (gettyimages)
טיבו קורטואה. רמז עבה (gettyimages)


בעניין אחר, חברתו של איסקו שרה סלמאו יצאה נגד אתר "דון בלון" ואיימה להגיש נגדו תביעת ענק לאחר שהוא פרסם שהשחקן ירד ביכולתו מאז שהוא נמצא איתה. היא צייצה בחשבון הטוויטר: "תפסיקו לשחוט אותי ואת איסקו באתר שלכם או שאגיש נגדכם תביעה".

#LaPortada 'Lewandowski se deja querer' ➡️ https://t.co/7m7r4kn8Nopic.twitter.com/y6B4nFP2eu

— MARCA (@marca) February 6, 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי