דיווח: ריאל מדריד עוקבת מקרוב אחר מצבו של פול פוגבה

פול פוגבה וז'וזה מוריניו
פול פוגבה וז'וזה מוריניו | Gettyimages

אחרי שבאנגליה ובצרפת פורסם על עימות בין הקשר למנג'ר ז'וזה מוריניו, "הסאן" סבור שהבלאנקוס עשויים לפנות למנצ'סטר יונייטד עד הקיץ. וגם: "מארקה" לא נרגע אחרי ה-1:3 על פ.ס.ז'

(גודל טקסט)
הקרע בין פול פוגבה לז'וזה מוריניו הולך ומחריף, אם להסתמך על עיתוני אנגליה. כבר אתמול פורסם בלאקיפ הצרפתי ובממלכה על כך שמערכת היחסים בין הקשר הצרפתי למנג'ר הפורטוגלי עכורה, אבל "הסאן" הגדיל לעשות הבוקר (שישי) ודיווח שריאל מדריד כבר מגששת בעניין בתקווה לרכוש את פוגבה לעונה הבאה.


ריאל התעניינה בפוגבה כבר בקיץ 2016, אז החליט לעבור לאולד טראפורד, לאחר שסוכנו מינו ראיולה טען שסגנון המשחק של ריאל לא מתאים לפוגבה. הקשר עלה ליונייטד 89 מיליון ליש"ט, אבל הרומן עלול להסתיים אחרי ש"המיוחד" מתעקש להציב את הקשר בתפקיד יותר הגנתי.




פוגבה חתום לעוד שלוש שנים וליונייטד אין רצון למכור אותו, אבל אם המצב בינו למנג'ר לא ישתפר הוא יבקש לעזוב. הסברה כעת היא שסכום של 120 מיליון ליש"ט יספיק כדי לרכוש אותו, אבל הכל יהיה תלוי בשחקן. בריאל מדריד כאמור יעקבו מקרוב אחרי ההתפתחויות. 



פוגבה ומוריניו. העמדה האחורית לא עושה טוב לצרפתי (Gettyimages)


ידיעה נוספת ב"סאן" מדברת על הצעה של צ'לסי להעביר את אדן הזאר לריאל מדריד ולקבל את מרקו אסנסיו ועוד כסף. אחרי הגאוניות שהראה אסנסיו בניצחון על פ.ס.ז', קשה להאמין שפלורנטינו פרס יסכים כלל לדון בנושא.

Friday's SUN Sport: "Real: We'll give a Pog a home" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/IQsQWMVMSr

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 15 בפברואר 2018


הריקושטים בתקשורת הספרדית אחרי הניצחון 1:3 על פאריס סן ז'רמן עדיין גדולים. "מארקה" כתב בעקבות דבריו של סרחיו ראמוס שזינדין זידאן עשוי לקחת חופשה בסוף השנה, כי זיזו לא חושש לרגע ממעמדו ומה שמטריד אותו הוא רק הצורך באהבה והערכה של האוהדים. שריקות הבוז שלהם במשחקים קודמים שכוונו גם נגדו הפריעו לו יותר מכל. העיתון גם כתב: "פ.ס.ז' הגיעה לסנטיאגו ברנבאו כדי להשתתף בהלוויה של ריאל מדריד, אבל במקום זאת השתתפה בתחייה מחדש של הקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי