ברצלונה התקשתה באייבר. אלבה על צ'לסי: ההכרעה בקאמפ נואו

ג'ורדי אלבה
ג'ורדי אלבה | AFP

בארסה השוותה שיא של 31 משחקים רצופים ללא הפסד. ואלוורדה: "זה לא היה קל, הם שיחקו ברמה גבוהה מאוד". קוטיניו עלה כמחליף, דמבלה לא שותף: "פתחתי עם וידאל ואינייסטה כי חשבתי שהם יותר יכולים לתרום"

(גודל טקסט)
 ברצלונה ניצחה אתמול את אייבר 0:2 באיפרונה והתאוששה בליגה אחרי שתי תוצאות תיקו, אבל המשחק לווה בשערוריית שיפוט. השופט הרננדס הרננדס הרחיק כנראה שלא בצדק את הצ'יליאני של אייבר פביאן אוריאנה במהלך התקפות של אייבר, שלא נפלה מבארסה שהציגה מצדה יכולת לא משכנעת.  גם מאמנה חוסה מנדילבר הורחק.


ליאו מסי רשם את הבעיטה ה-14 העונה שלו לעבר הקורות והמשקופים והשווה את שיא הליגה לעונה שלמה כשנותרו עוד 14 מחזורים לסיום. ברצלונה השיגה ניצחון 1600 בליגה מתוכם 542 בחוץ. ארנסטו ואלוורדה השווה את השיא של 31 משחקים בליגה ללא הפסד (שייך לפפ גווארדיולה מעונת 2010/11). אם הבלאוגרנה לא יפסידו בשבת בבית מול ג'ירונה הם ישברו את השיא. בארסה גם לא ספגה ב-26 מ-40 משחקים העונה.

14 – Lionel Messi has hit woodwork 14 times in La Liga this season, more than any other player in a whole season of this competition (at least 2003/2004). Wood pic.twitter.com/V5OviUDdfu

— OptaJose (@OptaJose) February 17, 2018


"מארקה" כתב שאולי הבחירה של ואלוורדה ליורשו של לואיס אנריקה לא היתה נוצצת, אבל הוא עושה עבודה מצוינת העונה. הספרד העדיף לשחק עם ג'רארד פיקה ששיחק עם תחבושת גדולה על ברכו ולא עם ירי מינה ולא לשמור את הבלם החשוב למשחק ביום שלישי בסטמפורד ברידג' בגלל שמינה עדיין לא ביכולת טובה והיה חשש שאייבר תפתיע את ברסה. ואלוורדה השאיר את שני השחקנים שלו ששוויים 215 מיליון יורו על הספסל: פיליפה קוטיניו שלא יכול לשחק באלופות נכנס רק כמחליף ועוסמן דמבלה לא שותף:


"חשבתי שאלייש וידאל יוכל לעזור לנו יותר בהגנה ואחר כך גם בהתקפה", הסביר המאמן את העובדה שדמבלה לא שותף. ההרכב שפתח אתמול אמור לפתוח מול צ'לסי ביום שלישי. "מונדו דפורטיבו" פרסם בשער את הכותרת: "ועכשיו צ'לסי".

️ "NOW, CHELSEA" #fcblive#UCLpic.twitter.com/suxpZUSPb8

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) February 18, 2018


ואלוורדה: "עד לשער של ג'ורדי אלבה לקראת הסיום (קבע 0:2) אייבר לחצה אותנו ושיחקה ברמה גבוהה מאוד. למרות המשחק של צ'לסי המשחק הזה היה חשוב מאוד עבורנו. לא עניין אותי הרבה המפגש מול צ'לסי בגלל שהמשחק הזה היה חשוב לליגה. פתחתי עם אנדרס אינייסטה כי המשחק הזה היה חשוב".



"הסתובבתי ולמזלי אני רואה ששוב בעטת לקורה, ליאו" (AFP)


אלבה עצמו הקדיש את השער שלו לבנו ולחברתו (לא נשואים): "קשה מאוד לשחק נגד אייבר. הם משחקים כדורגל ישיר ולא סחור סחור והמגרש שלהם לא קל. הולך להיות לנו משחק מסובך גם ביום שלישי אבל בכל מקרה ההכרעה תהיה בקאמפו נואו. רוברטו שיחתום על חוזהו החדש בברצלונה אמר: "ידענו שיהיה משחק קשה כי אייבר עושה את מה שהיא עושה בצורה טובה מאוד. היה לנו קשה לפתח את המשחק מההגנה".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי