שלושער לסוארס, צמד למסי ושער בכורה לקוטיניו, 1:6 לבארסה על ג'ירונה

לואיס סוארס
לואיס סוארס | AFP

קוטיניו הוסיף שער בכורה במשחק הענק של הקטלאנים. רונאלדו הבקיע פעמיים ו-ויתר לבנזמה על פנדל וריאל מדריד הגיעה לניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות ו-100 שערים העונה ב-0:4 על אלאבס

(גודל טקסט)

אחרי התיקו המאופס בין דפורטיבו לה קורוניה לאספניול, המחזור ה-25 בליגת העל נמשך היום כשסלטה ויגו גברה 0:2 על אייבר. ריאל מדריד דרסה את אלאבס עם הצגה של רונאלדו ובנזמה. לאס פלמאס נותרה מתחת לקו האדום אחרי 0:0 מול לגאנס. בהמשך: ברצלונה תארח את ג'ירונה לדרבי קטלאני. 


ריאל מדריד – אלאבס 0:4

ריאל מדריד סופרת כבר ניצחון חמישי בכל המסגרות, בכולם כבשה שלושה שערים או יותר ונראה שהיא נכנסת לפורמה לקראת הפיניש של העונה. הליגה אולי אבודה, אבל מבחינת זינדין זידאן אלו בשורות מעודדות לקראת הגומלין בליגת האלופות. כריסטיאנו רונאלדו כבש את השער ה-100 של ריאל בכל המסגרות לאחר בישול של קארים בנזמה עם העקב (44). בנזמה בישל גם את השני לגארת' בייל דקה בתוך המחצית השנייה. רונאלדו השלים צמד בדקה ה-61 בבעיטה שטוחה לאחר בישול של לוקאס ואסקס. הערב הנהדר של בנזמה הסתיים עם שער בפנדל לאחר שרונאלדו נתן לו את ההזדמנות לבעוט ולכבוש.

סלטה ויגו – אייבר 0:2
אחרי שלושה משחקים רצופים החבורה של חואן קרלוס אונסואה חזרה לנצח וצברה שלוש נקודות בבלאידוס שהעלו אותה, לפחות זמנית, למקום השביעי ב"לה ליגה" על חשבון אייבר, שירדה למקום השמיני. בדקה ה-56 יאגו אספאס הבלתי נגמר כבש את שערו ה-16 העונה אחרי בישול של אמרה מור, ובדקה 79 מקסי גומס הכפיל עם שערו ה-13 העונה שהבטיח סופית את הניצחון לתכולים.

יאגו אספאס. חזר לחייך (לה ליגה, אתר רשמי)
יאגו אספאס. חזר לחייך (לה ליגה, אתר רשמי) 

ברצלונה – ג'ירונה 1:6
אחרי שהתקשתה מול ההגנה הנפלאה של צ'לסי, בארסה התפוצצה על ג'ירונה האומללה בדרבי של קטלוניה והגדילה את הפער מאתלטיקו מדריד השנייה לעשר נקודות. הקאמפ נואו נכנס להלם כבר בדקה השלישית אחרי שכריסטיאן פורטו ניצל טעות של סמואל אומטיטי. ההמשך כבר היה סיפור אחר לחלוטין. לואיס סוארס הפגיז שלושער (5, 44, 76), ליאו מסי הוסיף צמד נפלא (30, 36) ופיליפה קוטיניו התכבד בשער בכורה בליגה עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה (66). המפסידה תנסה לשכוח מהתבוסה הקשה ולהמשיך בעונה הנהדרת שלה.

כריסטיאנו רונאלדו. כבש ו-ויתר (AFP)
כריסטיאנו רונאלדו. כבש ו-ויתר (AFP)

תוצאות נוספות
לגאנס – לאס פלמאס 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי