עיתונאי ספרדי בכיר טוען: עסקת גריזמן לברצלונה נסגרה

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

אלברג רוג מ"ספורט" צייץ בחשבון הטוויטר: "אנחנו בעיתון יודעים שיש הסכם סודי בין הצדדים". הקטלאנים צפויים לשלם 100 מיליון יורו

(גודל טקסט)
"ספורט" פרסם היום (שני) שהעסקה בין אנטואן גריזמן לברצלונה נסגרה והקבוצה הקטלאנית תשלם עליו בקיץ 100 מיליון יורו, סעיף השחרור של הכוכב הצרפתי מאתלטיקו מדריד. בחודשים האחרונים פורסמו מספר ידיעות בנושא, אבל עדיין לא יצא אישור רשמי.


אחד הכתבים הבכירים של העיתון אלברט רוג צייץ שהעסקה נסגרה: "אף אחד מהצדדים לא הודיע רשמית, אבל העסקה כבר נסגרה", טען. "אנחנו בעיתון כבר יודעים על כך שהעסקה סגורה ויש הסכם סודי בין הצדדים".



סעיף השחרור הקודם של גריזמן מאתלטיקו עמד על 200 מיליון יורו. למרות התעניינות גדולה מצדה של מנצ'סטר יונייטד בקיץ האחרון הסכים הכוכב הצרפתי להישאר בגלל אמברגו ההעברות שהוטל על הקולצ'ונרוס ומנע ממנה לצרף לו מחליף. כאות תודה ובסיכום עם הנהלת המועדון הוחלט שמהקיץ הקרוב הסעיף יקוצץ בחצי, דבר שיאפשר לקבוצות אחרות לרכוש אותו ביתר קלות.
 

Barcelona have reportedly agreed a deal to sign Antoine Griezmann from Atletico Madrid this summer, according to @albert_roge of @Sportpic.twitter.com/BoCvPZYen3

— B/R Football (@brfootball) February 26, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי