"כל המסמכים לגבי העברתו של ארתור לברצלונה כבר מוכנים"

ארתור
ארתור | Gettyimages

הברזילאי אמור לחתום בבארסה בינואר. פיקה, בוסקטס, ראקיטיץ' וסוארס עשויים לקבל מנוחה מול לאס פלמאס (22:00), כדי שיגיעו רעננים למשחק מול אתלטיקו מדריד, אבל אלקסר עלול לסבך את התוכניות

(גודל טקסט)
ברצלונה תשחק מחר (חמישי, 22:00) בחוץ נגד לאס פלמאס במשחק ההשלמה של מחזור אמצע השבוע כשהיא יודעת שניצחון ירחיק אותה ב-17 נקודות מריאל מדריד, שהופתעה עם הפסד לאספניול. המאמן ארנסטו ואלוורדה רצה לתת ללואיס סוארס לנוח, אבל עקב בעיות רפואיות ששמו את השתתפותו של פאקו אלקסר בספק, האורוגוואי נותר החלוץ הבודד הכשיר. היום יתברר סופית אם אלקסר אכן יהיה בחוץ.


התכנון הוא לא לשחק עם סוארס, שאם יספוג צהוב לא יוכל לשחק במשחק הקרוב נגד אתלטיקו מדריד, משחק שיכול להכריע את גורל האליפות. החלוץ ניסה ללא הצלחה לספוג צהוב מכוון מול ג'ירונה, ועלול לעמוד על כך לדין משמעתי. מי שכן יהיה מושעה עקב צהובים הוא ג'ורדי אלבה, ובמקומו יעלה לוקה דין. גם ג'רארד פיקה עשוי להיעדר בשל עייפות. הבלם שיחק ב-14 מתוך 15 משחקי הקבוצה ב-2018 ובצוות המקצועי רוצים לתת לו מנוחה לקראת המשחקים החשובים בשבועיים הקרובים. גם איבן ראקיטיץ' וסרחיו בוסקטס עשויים לנוח, אבל הדבר יכול לסכן את הניצחון של בארסה ולהגדיל את המתח בצמרת. אתלטיקו מדריד המרוחקת שבע נקודות בלבד עשויה להוריד את הפער לארבע אם תנצח את לגאנס.



בברצלונה התלוננו על העובדה שיש רק פחות מ-70 שעות הבדל בין המשחק נגד לאס פלמאס לזה נגד אתלטיקו מדריד. היא משחקת מחר בעוד הקולצ'ונרוס היום והמשחק בין השתיים נקבע לשעה 17:15 ביום ראשון, כך שהזמן של ברצלונה להתאושש קטן הרבה יותר. מול פלמאס אמורים לעלות קוטיניו, עוסמאן דמבלה, פאוליניו, דניס סוארס ואנדרה גומש. אם ראקיטיץ' כן ישחק הוא יציין את משחקו ה-200 בברצלונה. עד כה כבש הקרואטי 30 שערים ב-199 משחקים.


"מונדו דפורטיבו" פרסם שברצלונה מתכננת להציב את סרג'י רוברטו באגף ימין בעונת 2018/19 ושהקבוצה יחד עם המאמן כבר תכננו את העונה הבאה. "אני לא רואה שחקן טוב ממנו בתפקיד הזה, למרות שהוא יכול לעשות תפקידים שונים", אמר ואלוורדה. הקבוצה לא רואה בשוק השחקנים אף שחקן טוב ממנו לתפקיד הזה ותמשיך להתבסס עליו. בתוך כך פורסם שברצלונה ומנצ'סטר יונייטד רוצות לרכוש את אלברו אודריוסולה, המגן הימני בן ה-22 של ריאל סוסיאדד, שסעיף השחרור שלו רק 20 מיליון יורו. למרות זאת, אם רוברטו ישחק בצד ימין, הקטלאנים יוותרו על הרכש. חוזהו של אודריוסולה בסוסיאדד מסתיים ב-2022, ובזמן האחרון הוא הוזכר גם כמועמד לריאל מדריד.


סוארס. ינוח לפני אתלטיקו? (AFP)
סוארס. ינוח לפני אתלטיקו? (AFP)


ואלוורדה הודה במסיבת עיתונאים לקראת המשחק שלוח הזמנים הזיק לברצלונה. "אנחנו גם משחקים יום אחרי אתלטיקו וגם יש לנו טיסה ארוכה ללאס פלמאס. לכל קבוצה יש רגעים בהם לוח הזמנים של משחקיה משתנה. זה היה יכול להיות גם ההיפך, אבל זה פגע רק בנו. אתלטיקו לא אחראית ללוח הזמנים הזה, אבל היו צריכים להתחשב בשתי הקבוצות".


לאס פלמאס מסוכנת: "הם בתחתית ונלחמים על חייהם. הם עכשיו בקו התאוששות ויוצאים מהתחתית. אנחנו לא יכולים לשחק מולם ולחשוב על אתלטיקו מדריד כי כל ניצחון שווה 3 נקודות. אם לא ננצח את הקבוצה של פאקו חמס הניצחון על אתלטיקו לא יהיה שווה יותר. לא מבין מאין הביאו את הרעיון שאנחנו ממהרים לזכות באליפות. גם אתלטיקו ממהרת".


ואלוורדה.
ואלוורדה. "לא פוסל אפילו את ריאל כמועמדת" (Gettyimages)


האמירה של סימאונה שאין לאתלטיקו סיכוי לזכות באליפות: "כמו שאני מכיר את סימאונה, הוא לא יוותר על התואר עד לרגע האחרון. אני אפילו לא פוסל את ריאל מדריד".


אפשרות שמסי וסוארס ינוחו: "נחליט לפני המשחק. בעיקרון שיחקנו בשבת והיה להם זמן לנוח. הצהוב של סוארס? נראה מה נעשה לגביו".


סימאונה. סימאונה. "כמו שאני מכיר אותו, הוא לא יוותר עד לרגע האחרון" (AFP)

 

 

מאמן נבחרת איראן קרלוס קירוש אמר שעבורו ליאו מסי הוא השחקן הטוב בכל הזמנים והוסיף: "לדעתי פיפ"א צריכה להשעות אותו מכדורגל עד שתוכל להוכיח שהוא אנושי ולא חוצן…". גם מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו נשאל לדעתו בקשר לוויכוח מי השחקן הטוב בעולם ואמר: "עם כל הכבוד למסי, אצלי דייגו מראדונה בא לפניו".


שחקני ברצלונה יקיימו היום דקת דומיה לזכרו של החלוץ האגדי קיני שהלך לעולמו אתמול בפתאומיות בגיל 68 מהתקף לב. ספרד כולה מתאבלת על הכוכב שהגיע מספורטינג חיחון לברצלונה ב-1980. הוא היה מלך השערים של הליגה חמש פעמים וכבש 54 שערים ב-100 משחקים בברצלונה.


️ "GOODBYE, QUINI" #fcblive#DEPQuinipic.twitter.com/U5PyBzbNvE

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 28 בפברואר 2018

בתוך כך חלה התפתחות בעניין הקשר הברזיאלי ארתור, שעל פי ידיעות קודמות יגיע לברצלונה בינואר 2019. רומילדו בולזן, נשיא גרמיו הברזילאית בה משחק ארתור, אמר לפני משחקה של הקבוצה במונטבידאו בגביע הליברטדורס מול דפנסור שנערך בלילה האחרון (1:1) שכל המסמכים לגבי העברתו של הכוכב הצעיר לברצלונה כבר מוכנים וצריך רק לחתום עליהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי