מסי: שיניתי את המשחק שלי, מנסה להיות פחות אנוכי

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

הכוכב הארגנטינאי סיפר בראיון כיצד הכדורגל שלו השתנה בשלוש השנים האחרונות: "פעם תמיד הייתי מנסה לגנוב את הכדור ולשחק את המשחק שלי". בוסקטס ייעדר, אלנייה עשוי לשחק בליגה לראשונה העונה

(גודל טקסט)
אחרי ההצגה של ברצלונה ובעיקר של ליאו מסי ב-1:3 על צ'לסי בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות ועל רקע ההגרלה הנוחה יחסית שסידרה לה את רומא ברבע הגמר, מוליכת הליגה הספרדית תחזור לזירה המקומית כשתפגוש מחר (ראשון, 17:15) את אתלטיק בילבאו בקאמפ נואו במשחק בו המאמן ארנסטו ואלוורדה ישחק נגד קבוצתו לשעבר.


ליאו מסי שהבריק מול צ'לסי עם צמד, התראיין לתוכנית "לה קורניסה" של אמריקן TV והיא שחררה קטע קטן מהראיון בו אמר בין היתר שהמשחק שלו השתנה בשלוש השנים האחרונות. "פעם ניסיתי תמיד לגנוב את הכדור ולשחק את המשחק שלי. אני מנסה עכשיו לא להיות אנוכי כל כך. אני מנסה להניע את הקבוצה ביחד מעמדה אחת לשנייה. אני רץ כמו בעבר, אבל בצורה אחרת". הראיון המלא יפורסם מחר (ראשון).


ברצלונה תשחק ללא סרחיו בוסקטס שנפצע, כשמי שעשוי להיכנס לנעליו בעמדת הקשר האחורי הוא איבן ראקיטיץ'. מי שמועמד לשחק בעמדה המקורית של הקרואטי הוא הכישרון הצעיר קרלוס אלנייה מברצלונה ב' שהתאמן בשבוע האחרון עם הקבוצה הבוגרת ועד כה קיבל דקות רק בגביע הספרדי.


️ "ROMA, THE ONE THEY WANTED" #fcblive#UCLpic.twitter.com/taVud2bLP8

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) March 16, 2018

באשר להגרלה רבע גמר ליגת האלופות מול רומא, ב"מונדו דפורטיבו" נכתבו ש"זו ההגרלה שברצלונה רצתה". ב"ספורט" ממש זילזלו בזאבים כאשר כתבו: "בונבון של הגרלה". קשר רומא דניאלה דה רוסי נתן כבוד לברצלונה, אבל טען שהכל פתוח: "נשחק נגד אחת הקבוצות הכי טובות ואולי זה חבל שעד שעלינו מהשמינית נצטרך לשחק מולם. ראינו את ברצלונה נגד צ'לסי והיא אומנם הפסידה, אבל צ'לסי עשתה גם צרות לברצלונה וננסה לעשות את אותו הדבר. נשחק נגד כמה מהשחקנים הכי טובים בהיסטוריה. בארסה שינתה ללא ספק את הדרך בה אנחנו חושבים על כדורגל, אבל נשחק 11 נגד 11 ואנחנו לא חושבים על משהו אחר חוץ מניצחון".


פרט פיקנטי הוא ששער החוץ האחרון של לואיס סוארס בליגת האלופות היה נגד הג'אלורוסי, אי שם בשלב הבתים בעונת 2015/16. אז המשחק הסתיים ב-1:1. לעומתו, מסי כבש עד כה 12 שערים נגד יריבות מאיטליה ב-19 משחקים כולל צמד נגד רומא ב-1:6 במשחק הקודם ביניהם בשלב הבתים.


האתר "דון באלון" טען שירי מינה עשוי לעזוב את ברצלונה בקיץ לקבוצה אחרת. ג'ירונה ו-ויאריאל רוצות אותו וגם קבוצה מהפרמייר-ליג. הוא לא השתלב עד כה בהגנה של בארסה ונראה שיהיה בלם שלישי או רביעי, דבר שלא מתאים לו במיוחד.



סוארס. יחזור לכבוש בחוץ? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי