מסי: מדמיין שארגנטינה מגיעה לגמר המונדיאל ואני מניף את הגביע

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

כוכב ברצלונה התראיין במדינתו: "העובדה שהפסדנו בשלושה גמרים היא קשה". ואלוורדה הצהיר לאחר ה-0:2 על בילבאו: "לא אבוא בטענות למי שידרוש מאיתנו לזכות בטרבל, זה אפשרי". על אינייסטה: "מחכים לתשובה שלו"

(גודל טקסט)
ליאו מסי שכבש אתמול (ראשון) את שערו ה-500 במדי ברצלונה העניק ראיון נרחב לתוכנית "אמריקהTV" בארגנטינה ודיבר על הציפיה למונדיאל, ההתמודדות עם הלחצים והביקורות.


היכולת של ברצלונה
: "יש דברים יותר חשובים במשחק כדורגל מהתוצאה וזו הדרך. בסופו של דבר זה משחק כדורגל והכל יכול לקרות בו. הכדורגל מלא הפתעות. לא תמיד הכי טובה מנצחת. למדתי בקריירה שלי שלא תמיד אתה יכול לנצח".


על נבחרת ארגנטינה: "בכל מקום בעולם יש כאלה שמצפים מאיתנו לזכות בגביע העולמי. זה נפלא, אבל אני מנסה לחיות את החיים מיום ליום ולא חושב על זה. בכל מקום בעולם מחכים כבר שארגנטינה תזכה בגביע העולמי. אני מנסה לעבור את התקופה עד לגביע העולם ומתמקד במשימות החשובות שעוד נותרו לי בברצלונה".


הלחץ: "אני מרגיש שהעובדה שהגענו לשלושה משחקי גמר לא עשתה לנו טוב כי זה קשה שאתה מגיע כל כך קרוב לתהילה ולא זוכה בה. אני מדמיין אותנו מגיעים לגמר ואותי מניף את הגביע בסיומו, זה חלום שרק הולך ומתחזק ככל שהזמן עובר".


ליאו מסי. כבר מחכה למונדיאל (gettyimages)
ליאו מסי. כבר מחכה למונדיאל (gettyimages)


הביקורות: "בעבר זה השפיע עליי בצורה קשה. היום זה לא כך. אנשים כותבים דברים רעים שלא קשורים לכדורגל ונכנסים לחיים האישיים שלך, זה מכעיס, אבל להיכנס לזה בוודאי שלא יעזור ולא יעשה לי טוב".


המשפחה
: "הילדים גורמים לי לשכוח מהכל. להיות עם המשפחה הופך את כל השאר בחיים שלי למשני. כמובן שאני לא אוהב להפסיד, אבל היום אני כבר מתמודד עם כישלונות בצורה בוגרת יותר".


מתי בכה לאחרונה: "בכיתי מאושר כשהבן השלי שלי, מתיאו, נולד. הלידה של טיאגו הבכור הייתה מסובכת, אבל של מתיאו לעומת זאת, רגועה. גם זאת של סירו הייתה שמחה אדירה עבורי".


היכולת של ברצלונה: "יש דברים יותר חשובים במשחק כדורגל מהתוצאה וזו הדרך. בסופו של דבר זה משחק כדורגל והכל יכול לקרות בו. הכדורגל מלא הפתעות. לא תמיד הכי טובה מנצחת. למדתי בקריירה שלי שלא תמיד אתה יכול לנצח".


ארנסטו ואלוורדה. נטש את הזהירות (AFP)
ארנסטו ואלוורדה. נטש את הזהירות (AFP)


הרגלי האכילה שלו וההקאות מהן סבל: "הייתי אוכל רע במשך הרבה שנים. בגיל 22 הייתי אוכל שוקולד, אלפחורס ושותה שתייה מוגזת. עכשיו אני אוכל מהכל, אבל בצורה מסודרת. לפעמים גם קצת יין לא מזיק. שמתי לב לשינוי הזה בעניין ההקאות. אמרו הרבה דברים, אבל בסופו של דבר הסתגלתי וזה לא קורה יותר".


ובחזרה למשחק, ארנסטו ואלוורדה הגיע צנוע לברצלונה בתחילת העונה וגם במהלכה הוא שמר כל הזמן על זהירות מרבית לגבי הזכייה באליפות ובתארים האחרים, אבל אחרי הניצחון אמש (ראשון) על אתלטיק בילבאו (0:2) שהגדיל את היתרון של ברצלונה ל-11 נקודות על אתלטיקו מדריד במקום השני אחרי שזו הפסידה לויאריאל 2:1, גם הוא הודה: "לא אבוא בטענות למי שידרוש מאיתנו השנה לזכות בטרבל. אני לא אחשוש אם מישהו יבקש ממני לזכות בתארים האלה. אם האוהדים רוצים טרבל זה רק בגלל שהדבר אפשרי".


"זה ניצחון חשוב מאוד בגלל שנותרו רק תשעה משחקים לסיום העונה", המשיך המאמן. "נשארו 27 נקודות בקופה וננסה לזכות בכולן (כולל הקלאסיקו נגד ריאל מדריד). במחצית הראשונה היינו מבריקים ובשנייה יציבים". ואלוורדה לא חושש מהפגרה: "השינוי דווקא יכול להיות טוב עבורנו. לא נוכל לעשות תוכנית עבודה מיוחדת לשחקנים. הם עוזבים כעת וכאשר יחזרו הליגה תחזור במהירות".


על האפשרות שאנדרס אינייסטה יעזוב לסין אמר: "הוא כרגע איתנו ויש לנו אפשרות טובה יותר להתנהל עם הכדור כאשר הוא על המגרש. אנחנו מחכים לתשובה שלו אם הוא נשאר או עוזב". על ליאו מסי שכבש את השער ה-25: "הוא מפתיע אותי כל יום בדברים חדשים. מקווה שילמד אותי איך ללמוד אותו". אינייסטה קיבל מחיאות כפיים מהאוהדים ששרו לו "תישאר, תישאר" ומסי הפתיע בריקוד חדש אחרי השער שכבש.


️"CHAMPION'S RHYTHM" #fcblivepic.twitter.com/TizVkcQd1f

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) March 18, 2018


"מונדו דפורטיבו" כתב בשער העיתון: "זה קצב של זכייה באליפות". בילבאו לא ניצחה בקאמפ נואו 17 שנה, מאז עונת 2001/2. פאקו אלקסר שהחליף את לואיס סוארס המוצהב וכבש אמר על מסי: "הוא נמצא ברגע הכי טוב שלו בקריירה? הרגע הכי טוב שלו התחיל כשהוא התחיל לשחק. הוא מראה את זה בכל יום עם משהו חדש. עם יותר כיבוש שערים וכל מיני טריקים. הוא הביא את הקבוצה להיכן שהיא עכשיו. כל מה שאני מנסה זה לעזור לקבוצה ולנצל את ההזדמנויות שלי לכבוש. סוד ההצלחה של הקבוצה? אנחנו מתרכזים רק במשחק שלפנינו ואף פעם לא חושבים על הטבלה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי