ואלוורדה: מסי מכיר את עצמו טוב, מקווים שזה לא משמעותי

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

מאמן ברצלונה התייחס לכוכב הפצוע: "לא נדאג לפני הזמן", טר שטגן ייבדק על ידי רופאי המועדון. אתלטיקו מוכנה לשדרג את שכרו של גריזמן כדי להשאירו, דה ליכט בילה עם חבריו בקטלוניה. פפ מנסה לשכנע את אינייסטה

(גודל טקסט)

ליאו מסי לא שיחק אמש (שלישי) בעקבות פציעה בתבוסה של נבחרת ארגנטינה 6:1 לספרד במשחק ידידות, ומאמנו בברצלונה ארנסטו ואלוורדה התייחס היום למצבו: "אני רגוע, כי ליאו מכיר את עצמו היטב, אבל אנחנו עדיין לא יודעים הרבה עד שנראה אותו מחר". "מסי סיים טוב את המשחק מול אתלטיק בילבאו. זה נכון שהייתה לו פגיעה קטנה, אבל זה לא היה שום דבר משמעותי. אנחנו עדיין לא יודעים מה נעשה, אבל חושבים ומקווים שזה לא שום דבר משמעותי. לא נהיה מודאגים לפני הזמן. כשהרופאים יבדקו אותו, נדע מה לעשות".

עוד הסביר ואלוורדה שמצבו של השוער מארק אנדרה טר שטגן דומה לזה של הארגנטינאי, ומצב הברך שלו ייבחן כשיחזור לספרד. בנוסף, התייחס לשאיפות של ברצלונה בשלוש החזיתות: "נשחק בכולן בחודש הקרוב, בליגה, בגביע ובליגת האלופות. נראה איך השחקנים יחזרו מפגרת הנבחרות. כרגע, יש לנו משחק חשוב בסביליה, אבל עכשיו זה הזמן שהכל יוכרע, הזמן שרצינו שיגיע בתחילת העונה". ואם כבר שחקני הנבחרות, ברצלונה הודיעה שמגן הקבוצה לוקה דין נפצע בפגרת הנבחרות עם צרפת וייעדר לפחות שלושה שבועות.

במקביל, אתלטיקו מדריד ממשיכה במאבקים להשארת אנטואן גריזמן ונמצאת בקרב נגד השעון על סעיף השחרור של השחקן שיעמוד בקיץ הקרוב על 100 מיליון יורו ואותה ברצלונה עשויה לנצל. ה"קולצ'ונרוס" מנהלים מגעים עם השחקן להעלאת סיף השחרור ל-200 ואולי אף 300 מיליון יורו, כשמלבד בארסה גם מנצ'סטר יונייטד ופאריס סן ז'רמן מעוניינות בחלוץ בן ה-27. אתלטי מנסה לשכנע אותו להשלים את חוזהו שיסתיים ב-2022 ומציעה להגדיל את חוזהו למעל 14 מיליון יורו לעונה. הצרפתי נוטה להסכים להגדלת סעיף השחרור על מנת שייכנס יותר כסף לקופת המועדון מבירת ספרד, כש-20% מסכום המכירה שלו יגיע לריאל סוסיאדד. כזכור, בקיץ האחרון דחה גריזמן הצעות ממנצ'סטר יוניייטד ומפאריס סן ז'רמן בעקבות איסור ההעברות של אתלטיקו.


ואלוורדה. לא מודאג ממסי (Gettyimages)

שחקן נוסף שממשיך לעורר עניין ב"בלאוגרנה" הוא הבלם המבטיח של אייאקס ונבחרת הולנד, מתיאס דה ליכט. "רדיו קטלוניה" דיווח שההולנדי בן ה-18 בילה בברצלונה מספר שעות עם חבריו אחרי שהציג יכולת טובה במשחקי הידידות של נבחרתו מול אנגליה ופורטוגל. עם זאת, לפי מוליכת הליגה הספרדית לא נוצרו כל מגעים עם השחקן מאחר שהיה בקטלוניה במסגרת ביקור פרטי. דה ליכט נחשב לאחד המבוקשים בעולם כשגם יובנטוס הביעה בו עניין, ובאייאקס חוששים שברצלונה תנקוט בטקטיקה דומה לזו שהייתה בעסקת ארתור, ושתגרום לבלם הצעיר לדרוש לעזוב את המועדון. שחקן נוסף של הקבוצה מאמסטרדם בו מעוניינים בבארסה הוא ג'סטין קלייברט, בנו של פטריק קלייברט שלבש בעבר את מדי ה"כחול-רימון".

בתוך כך, באנגליה מדווחים שפפ גווארדיולה מפעיל לחץ כבד על אנדרס אינייסטה לחבור אליו במנצ'סטר סיטי ומוכן לפתותו עם משכורת גבוהה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי