אומטיטי: גאה לשחק בברצלונה, סעיף השחרור לא מעניין אותי

סמואל אומטיטי
סמואל אומטיטי | Gettyimages

הבלם הצרפתי הכחיש את השמועות על מעבר אפשרי שלו בתום העונה: "יש לי עוד מטרות להשיג בברצלונה. גריזמן? אם יגיע הוא יצטרך להתמודד עם שישה שחקנים". ב"מונדו דפורטיבו" החמיאו למסי: "אדון הניסים"

(גודל טקסט)
ברצלונה תפגוש ביום רביעי את רומא במסגרת המשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות ובלם הקבוצה, סמואל אומטיטי, הצהיר בראיון ל"קנאל פלוס" הצרפתי שהוא מאושר בקטלוניה: "כל העולם יודע שיש לי סעיף שחרור נמוך יחסית, אבל אני לא רוצה לדבר על זה. מצידי שום דבר לא התחיל בכלל, למרות שאני יודע שבארסה רוצה להאריך את החוזה שלי".


הבלם מגלה יכולת פחות טובה לאחרונה, אולי בגלל גל השמועות סביבו, הוסיף: "סעיף השחרור שלי לא מעניין אותי ואני לא עוסק בו. זה נכון שיש עניין בי מקבוצות אחרות, אבל יש לי הרבה מטרות להשיג בברצלונה. בעולם של היום הכל הולך מהר מאוד, אבל אני מאוד גאה בזה שאני משחק בברצלונה". לשאלה אם שוחח עם אנטואן גרייזמן על כך שהוא יגיע לבארסה בסוף העונה ענה: "יכולתי רק לדבר איתו ולשאול מה הוא חושב על בארסה. אם הוא יגיע אלינו, יצטרך להתמודד עם שישה שחקנים בהתקפה".


"מונדו דפוטיבו" הקדיש את השער לליאו מסי שה-2:2 נגד סביליה היה משחקו ה-750 בקריירה במדי הכחול-רימון ונבחרת ארגנטינה. "אדון הניסים", נכתב בכותרת העיתון הקטלאני והסטטיסטיקה המדהימה שלו אומרת שהוא הציל את ברצלונה כבר 19 פעמים בעשר הדקות האחרונות של המשחק, כפי שעשה מול האנדלוסים כשכבש את שער השיוויון בדקה ה-89. שלוש פעמים אגב, הוא עשה זאת מול ריאל מדריד.


Las portadas de la prensa deportiva del 2 de abrilhttps://t.co/jolz0amhjupic.twitter.com/YUkGaYHRq9

— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) April 2, 2018

גם דייגו סימאונה התייחס לניסים שעושה מסי, ואחרי הניצחון 0:1 של אתלטיקו מדריד על דפורטיבו לה קורוניה הוא אמר: "בלי מסי סביליה הייתה מנצחת 0:2. עם מסי על המגרש ברצלונה ניצחה 0:2. למרות שהתוצאה הייתה 2:2, מסי הכריע".


העיתון השווה בין היכולת של מסי לכריסטיאנו רונאלדו במארס, וקבע שמסי השפיע יותר. הפורטוגלי אומנם הבקיע 11 שערים בכל המסגרות ובישל שניים לעומת מסי שכבש שישה שערים ובישל אחד, אבל חמישה שערים של הארגנטינאי הכריעו משחקים עבור ברצלונה, בעוד שרונאלדו הכריע חמישה משחקים כשאחד מהם היה נגד נבחרת פורטוגל שניצחה את מצרים 1:2 מצמד שלו.


במקביל, ב"מונדו דפורטיבו" מזהירים את מגן הקבוצה סרג'י רוברטו שלא יקבל כרטיס צהוב מול רומא ביום רביעי, אחרת הוא יחמיץ את משחק הגומלין באולימפיקו מאחר שהוצהב במשחק נגד צ'לסי בקאמפ נואו כבר בקאמפ נואו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי