"אתלטיקו חשבה על הדרבי יותר מזידאן, שלא רצה פצועים"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettyimages

בספרד עקצו את מאמן ריאל מדריד אחרי ה-1:1 מול אתלטי. הצרפתי התייחס לחילוף המוקדם של רונאלדו: "החלפתי אותו כדי שינוח. נסבול הרבה מול יובנטוס". ראמוס: "לא נעשה פסיאו לברצלונה, זה לא אומר שלא נכבד אותה"

(גודל טקסט)

נראה שריאל מדריד חשבה אתנול בעיקר על גומלין רבע גמר ליגת האלופות מול יובנטוס כשהסתפקה בתיקו 1:1 מול אתלטיקו מדריד, וכעת קיים סיכוי ממש שהלבנים יסיימו את במקום השלישי לראשונה מאז 2013/14 בה זכתה אתלטי. בנוסף זו תהיה הפעם השנייה בלבד מאז 2003/4 שהבלאנקוס לא יהיו באחד המקומות הראשונים, כשבאותה עונה סיימו במקום הרביעי אחרי דפורטיבו לה קורוניה, ברצלונה ו-ולנסיה שזכתה אז באליפות.

ב"מארקה" המדרידאי כתבו על הדרבי העירוני: "התיקו השאיר את הסנטיאגו ברנבאו קר לקראת הגומלין מול יובה. באצטדיון ציפו ליותר מהדרבי הזה ורצו לחסל חשבונות עם היריבה העירונית. אתלטיקו מדריד נתנה את ההרגשה שהיא חושבת פחות על אירופה מאשר זידאן ורוצים לסיים בכל מחיר את העונה מעל ריאל מדריד. זיזו חיפש כמה שפחות פצועים וכך שמר על השחקנים שלו". עם זאת לוקאס ואסקס בכל זאת נפצע, אך נראה לא מדובר במשוה חמור. האוהדים מצידם כעסו זידאן בגלל שהקולצ'ונרוס לא הפסידו בברנבאו בפעם החמישית ברציפות, הישג שברצלונה רשמה ב-1974.

סרחיו ראמוס התייחס לנושא ה"פסיאו" השנוי במחלוקת, לאחר שזידאן הכריז שלא יעשה זאת אם ברצלונה תגיע לקלאסיקו הקרוב כאלופה: "אם לא נעשה משמר כבוד לבארסה זה לא אומר שאנחנו לא מכבדים אותה. תמיד אמרתי שנעשה מה שהמאמן אומר לנו". הקפטן התייחס גם להחלפתו רונאלדו בדקה ה-63: "לא יודע אם זה סוכם מראש. מה שברור זה שהוא ביכולת טובה ואנחנו צריכים לדאוג לו". על דבריו של דייגו סימאונה, שאמר אחרי המשחק שריאל מדריד מועמדת לזכות בליגת האלופות גם שנה אמר ראמוס: "התווית הזאת של אלופים בפוטנציה לא מתאים לנו. אנחנו עושים הכל העונה לזכות בתואר, אבל רוצים לעשות זאת בצניעות".


ראמוס. הולך עם המאמן (Gettyimages)

זידאן דיבר על הגומלין נגד יובנטוס: "כולם חושבים שכבר עברנו את יובנטוס ואת המחשבה הזאת אני רוצה למנוע. אני בטוח שאנחנו הולכים לסבול הרבה". על הטענות לתלות ברונאלדו אמר הצרפתי: "אני לא חושב שזה נכון. כריסטיאנו הוא כריסטיאנו והוא תמיד היה כזה. אין כריסטיאנו אחר. נגד אתלטיקו היו לנו הרבה הזדמנויות שלא ניצלנו. אני עדיין מאמין שאפשר לעבור אותם. החלפתי אותו רק כדי שינוח". ב"אס" נטען שרונאלדו נראה סובל על הספסל, לצד תמונות בהן נראה תופס את הראש אחרי החמצות של חבריו.

שוער אתלטיקו יאן אובלק היה המצטיין במשחק והעיתונים כתבו שההצלות שלו שברו את ריאל מדריד. בצד השני, שוער ריאל מדריד קיילור נבאס התייחס לאפשרות ששוער חדש יגיע לקבוצה במקומו בקיץ ואמר שוב: "אני הולך הביתה רגוע אחרי ששיחקתי טוב. יש לי חוזה לעוד שנתיים ואני מתכוון להישאר. אחרי השער שהבקענו הזנחנו את ההגנה ויצאנו לעוד התקפה ואז ספגנו לצערי את ה-1:1".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי