ברצלונה במו"מ עם קלמון לנגלה, יעלה כ-40 מיליון יורו

קלמנט לנגלה
קלמנט לנגלה | AFP

הקטלונים כבר נערכים לעונה הבאה ולפי "ספורט" פנו לבלם הצעיר של סביליה, לו סעיף שחרור במחיר סביר. גם ארתור עשוי להצטרף כבר בינואר יחד עם אנטואן גריזמן

(גודל טקסט)
שני עיתוני הספורט של קטלוניה, "מונדו דפורטיבו" ו"ספורט", מדווחים שברצלונה למדה את לקחי ההדחה מליגת האלופות נגד רומא ומתכוננת לעונה הבאה, כשמטרת המועדון לרענן את השורות, ליצור קבוצה צעירה יותר וחוד יותר מחודד.


העיתון "ספורט" אפילו דיווח על מו"מ שמתנהל עם בלם סביליה קלמון לנגלה, שבעבר כבר פורסם על מועמדותו. לפי הדיווח, ברצלונה שוחחה עם השחקן בן ה-22 שנרכש על ידי סביליה לפני עונה וחצי מנאנסי והיא מוכנה להפעיל את סעיף השחרור שמוערך בכ-40 מיליון יורו. הוא נרכש על ידי מונצ'י בעבור 4.5 מיליון יורו בלבד.


בברצלונה מוכנים לשלם עבורו סכום שכזה לא רק בשל העובדה שסמואל אומטיטי מבוקש וקיים סיכוי שיעזוב, אלא גם כי יודעים שתומאס ורמאלן יחגוג בקרוב 33 וגם כך סובל מפציעות ללא הפסקה וירי מינה הצעיר לא התאקלם. באשר לאומטיטי, לפי "מונדו דפורטיבו" התחדש המו"מ איתו על הארכת חוזה כשהמטרה היא להגדיל את סעיף השחרור שעומד כיום על 60 מיליון יורו. אם לאנגלט יגיע, לא ברור אם גם סטפן דה ליכט מאייאקס יצטרף. שחקן נוסף שהוזכר כמועמד להגיע מאייאקס הוא פראנקי דה יונג בן ה-20, קשר עם עתיד גדול לפניו.

️❗️#RUMOR Barça have started talks with Sevilla defender Clément Lenglet (22) to reach an agreement and pay his buyout fee #fcblivepic.twitter.com/y0SVIcrjqh

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 15 באפריל 2018

בנוסף לשינויים האפשריים בהגנה, ברצלונה כמובן מנסה להתחזק גם בחלק הקדמי ומסתמן שאנטואן גריזמן יצטרף לשורותיה עבור 100 מיליון יורו, אחרי שביקש לעזוב את אתלטיקו מדריד לאור רצונו לזכות בתארים. בארסה עשויה צרף את ארתור כבר בקיץ הקרוב ולא בינואר הבא, אחרי שרשמית סיכמה עם גרמיו על אופציית רכישתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי