דיווח: קרויף מועמד לאימון אספניול, וקיבל הצעה מפתיעה מברצלונה

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

"טריבונה מארקה": ברתומאו הציע למאמן מכבי ת"א להחליף את ואלוורדה, שעשוי לעזוב ללא קשר. ההולנדי סירב לאמן את בארסה ב' ומועמד גם לאימון אספניול. סקר: 66 אחוזי תמיכה בקרויף כמנהל טכני של ברצלונה

(גודל טקסט)

ג'ורדי קרויף ממשיך לפלרטט עם ברצלונה בדרך לקבלת תפקיד. מאמן מכבי תל אביב הוזכר בשבועות האחרונים כמועמד להחליף את רוברט פרננדס כמנהל טכני. עוד נטען כי קיבל הצעה לאמן את ברצלונה ב' וסירב. כעת, עולה ספקולציה חדשה ואף מעט הזויה. על פי הפודקאסט "טריבונה מארקה", נשיא בארסה ז'וספ מריה ברתומאו הציע להולנדי להחליף את ארנסטו ואלוורדה. ללא קשר לקרויף ולמרות שיסיים את העונה עם דאבל, ואלוורדה לא זוכה לתמיכה מנהלת המועדון ושוקל לעזוב. קרויף, על פי הפודקאסט, הבטיח להחזיר תשובה. 

בינתיים, עסוקים בברצלונה בשאלת המנהל הטכני רוברט פרננדס. אוהדי בארסה היו רוצים לראות את קרויף נכנס לנעליים של פרננדס ולא של ואלוורדה. כך עולה מסקר שערך העיתון הקטלאני "מונדו דפורטיבו", שרוב קוראיו הם אוהדי בארסה, בו 66 אחוזים מהמצביעים חשבו שההולנדי יכול להצליח בתפקיד של רוברט, לעומת 34 אחוזים שמתנגדים.

תוצאות הסקר יכולות להעיד על המגמה בברצלונה לאחר שרדיו "קדנה סר" פרסם שהמנהל הטכני צפוי לעזוב את תפקידו בתום העונה לאחר שלא ברור אם חוזהו שמסתיים ביוני יוארך. לפי אותו דיווח, מספר שחקנים בכירים במועדון מאשימים את פרננדס בכך שהקבוצה לא צירפה שחקנים מספיק בכירים לקבוצה, דבר שהוביל לכישלון בליגת האלופות. גם המאמן ואלוורדה זועם לאחר שדרש ולא קיבל את החתמת הבלם איניגו מרטינס. 

קרויף, שכזכור הודיע בחודש שעבר שיעזוב את מכבי תל אביב בתום העונה, הוזכר לא פעם (ובמיוחד לאחר מות אביו יוהאן) כמועמד לחזור לתפקיד בברצלונה על מנת שיוכל להמשיך את המורשת שהנחיל אביו. כעת, כשהוא זוכה גם לתמיכה מהאוהדים, הדבר עשוי לקדם אותו לקראת מינוי אפשרי לתפקיד כלשהו במועדון.


קרויף. את תמיכת האוהדים הוא קיבל (דני מרון)

אבל ברצלונה לא לבד. על פי דיווח אחר, קרויף מועמד גם לתפקיד מאמן אספניול, שפיטרה לאחרונה את קיקה סאנצ'ס פלורס ומחפשת מאמן ומנהל ספורטיבי לעונה הבאה. קרויף שיחק באספניול בעונת 2003/4. 

בתוך כך פורסם שבארסה עוקבת אחרי יכולתו של מוניר אל חדאדי המושאל ממנה לדפורטיבו אלאבס, במטרה להאריך את חוזהו ולגרוף רווח ממכירה עתידית שלו. חוזהו של החלוץ הספרדי ממוצא מרוקאי יסתיים בקיץ 2019, ואם יוארך, סעיף השחרור צפוי לגדול משמעותית. ב-34 משחקים העונה בכל המסגרות רשם אל חדאדי 13 שערים ושבעה בישולים. אנדרה גומס הפורטוגלי המאכזב שאפילו לא נכלל בסגל לגמר הגביע צפוי לעזוב את הקבוצה בקיץ, כאשר הכיוון הוא הפרמיירליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי