ברצלונה תציע לאתלטיקו פיצוי תמורת מכירת גריזמן

אנטואן גריזמן מול פיליפה קוטיניו
אנטואן גריזמן מול פיליפה קוטיניו | Gettyimages

על פי דיווח בספרד, הקטאלונים יוסיפו 15 מיליון יורו כדי לא להרוס את היחסים הטובים עם הקולצ'ונרוס. הצרפתי דוחה את השיחות עד אחרי גמר הליגה האירופית. ואלוורדה נענה לבקשת ארגנטינה וייתן למסי לנוח

(גודל טקסט)
אנטואן גריזמן לא יורד מהחדשות בספרד. העיתון ספורט" מחדש הבוקר (ראשון) כי מעבר מאתלטיקו מדריד לברצלונה עשוי לעלות לבלאוגרנה 115 מיליון יורו ולא מאה מיליון, למרות שסעיף השחרור הוא בגובה מאה מיליון יורו. העיתון כתב בשער כי למרות שבארסה יכולה להפעיל אוטומטית סעיף שחרור לרכישת השחקן, היא רוצה לשמור על יחסים טובים עם אתלטיקו. הרעיון הוא לשלם לקולצ'ונרוס יותר כדי שיהיו מרוצים ולא מתוסכלים ממכירת החלוץ.


בברצלונה עושים כל מאמץ בימים האחרונים כדי לסגור את העיסקה של החלוץ הצרפתי ולסיים עם הסאגה. על פי הדיווחים, בארסה תהיה מוכנה לשלם עוד 15 מיליון יורו בתנאי שהעיסקה תיסגר עד למונדיאל. גריזמן הבהיר לבארסה שהוא רוצה לזכות בגמר הליגה האירופית ולהשיג את התואר ורק אז יתפנה לשיחות. באתלטיקו הבהירו בסוף השבוע שהם כועסים על ברצלונה ולכן במועדון רוצים לפצות אותם.


בתוך כך החליט מאמן בארסה ארנסטו ואלוורדה לתת לליאו מסי לנוח במשחק נגד לבאנטה, למרות שזה יכול להזיק לכוכב בניסיון לזכות ב"נעל הזהב" האירופית. למסי יש 34 שערים בעוד מו סלאח שמתחרה איתו הבקיע 31. ההחלטה של ואלוורדה הגיעה בעקבות תביעה של ההתאחדות הארגנטינית לתת למסי לנוח, מכיוון שבארסה כבר השיגה את הדאבל ויכולה לאפשר לו לצבור כוחות לקראת המונדיאל. גם סמואל אומטיטי הפצוע וסרג'י רוברטו המורחק לא ישחקו.


מסי החמיץ משחק אחד בלבד בליגה, נגד מלאגה, בגלל הולדת בנו. בנוסף הוא עלה לשחק רק כמחליף בעוד שלושה משחקי ליגה העונה וסופסל בשני משחקים באלופות. בסך הכל שיחק הארגנטינאי 4445 דקות מתוך 5220 של המועדון.


La portada del diario Sport de mañana… PACTO GRIEZMANN. pic.twitter.com/vGrxAhJKJ6

— El 10 (@el10blaugrana) 12 במאי 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי