לא מושלמת: ברצלונה הפסידה לראשונה העונה, 5:4 ללבאנטה

שחקני לבאנטה חוגגים
שחקני לבאנטה חוגגים | Gettyimages

האלופה קיוותה לסיים עונה עם מאזן נקי ושיא, אך שלושער של בואטנג וצמד של ברדהי הרסו לה את התוכניות. קוטיניו צימק בשלושער משלו וסוארס הוסיף פנדל אבל בלי מסי זה לא ממש עזר. אספניול מחצה 1:4 את מלאגה

(גודל טקסט)
שני משחקי השלמה של המחזור ה-37 נדחו להיום (ראשון). כשברצלונה רשמה הפסד בכורה העונה דווקא ללבאנטה, 5:4 באצטדיון העירוני של ולנסיה, ומחזור אחד לפני הסוף נהרס לאלופה הנכנסת החלום לסיים את העונה ללא הפסד. בנוסף, אספניול דרסה 1:4 את מלאגה שכבר ירדה לליגה השנייה.


לבאנטה – ברצלונה 4:5

לא ריאל מדריד, לא אתלטיקו מדריד ואפילו לא ולנסיה. מי שהנחילה לברצלונה הפסד בכורה מפתיע במיוחד בליגה העונה היא לא אחרת מלבאנטה, שבזכות הניצחון יטפסה למקום ה-15 בלבד. זה התחיל כבר בדקה התשיעית כשעמנואל בואטנג הפתיע את האלופה הנכנסת ששיחקה ללא ליאו מסי, כשהעלה את קבוצתו ל-0:1 מבישול של חוסה לואיס מוראלס, ובדקה ה-30 הכפיל הגנאי בן ה-21 ואת התוצאה, אך פיליפה קוטיניו צימק לפני הירידה להפסקה כשקבע 2:1 בדקה ה-38.


הטירוף האמיתי התחיל במחצית השנייה כשתוך 11 דקות אניס ברדהי המקדוני כבש צמד (46, 56) ובואטנג השלים שלושער (49) בדרך ל-1:5 מפתיע במיוחד. הגנאי אגב, הפך לשחקן הראשון בכל המסגרות שהצליח להבקיע שלושה שערים במשחק אחד נגד הבלאוגרנה. בצד השני, בארסה הגיבה בבליץ משלה כשגם קוטיניו השלים שלושער (59, 64) ולואיס סוארס קבע 5:4 מהנקודה הלבנה אחרי הכשלה על סרחיו בוסקטס, והפך את הסיום למותח במיוחד. בסופו של דבר זה לא עזר, בסדרך הפסד בכורה של הקטלאנים בליגה.


בואטנג. היחיד שהשלים שלושער נגד בארסה (לה ליגה, רשמי)


אספניול – מלאגה 1:4

היריבה העירונית אספניול  שיחקה קודם לכן והביסה את היורדת מלאגה. ג'רארד מורנו העלה את המנצחת ליתרון כבר בדקה התשיעית, סרחיו גארסיה כבש בדקה ה-27 ובישל כעבור שלוש דקות לליאו בפטיסטאו את ה-0:3. אדריאן צימק בפנדל ל-3:1 בדקה ה-39, פאבלו פיאטי קבע בדקה ה-76 את תוצאת המשחק, גם הוא בפנדל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי