אינייסטה צפוי לפתוח בהרכב במשחקו האחרון בברצלונה

אינייסטה
אנדרס אינייסטה | Gettyimages

הסמל האהוב יהיה ככל הנראה ב-11 של ואלוורדה במחזור הסיום של העונה נגד ריאל סוסיאדד בקאמפ נואו, ויוחלף במהלכו על מנת לתת לקהל להיפרד. עוד במחזור הסיום: אתלטיקו מדריד תיפרד מפרננדו טורס

קבוצות: ריאל סוסיאדד
(גודל טקסט)
ברצלונה תסיים מחר (ראשון, 21:45) את עונת האליפות שלה בליגה הספרדית כשתארח את ריאל סוסיאדד במחזור האחרון של הליגה. מלבד משחק סיום אחת העונות המוצלחות בתולדותיה, עוד אירוע מרגש יעמוד במכרז תשומת הלב: הפרידה מאנדרס אינייסטה, אחד הסמלים של ברצלונה ב-15 השנים האחרונות


בשבוע שעבר נקטע חלום ה"בלתי מנוצחים" של הקטאלונים עם הפסד מפתיע 5:4 ללבאנטה במשחק משוגע, היה זה הפסד ראשון שלהם אחרי 43 מחזורים ברציפות, וכעת הם רוצים לסיים את העונה ולהיפרד מהסמל האהוב עם ניצחון. אם יפסידו זה יהיה השני ברציפות שלהם בליגה, דבר שלא קרה מאז אפריל 2016. טקס מרגש מתוכנן לכבוד הקשר הוותיק, שצפוי לעלות בהרכב ולקבל מחיאות כפיים עם החלפתו.


ברצלונה תגיע למשחק ללא סמואל אומטיטי הפצוע, כאשר גם תומאס ורמלאן בספק. סרג'י רוברטו יחמיץ גם הוא את משחק הנעילה בשל ריצוי עונש הרחקה. בין השאר תנסה ברצלונה לחצות את רף 100 השערים, כרגע במאזנה 98 כיבושים לעומת 29 ספיגות ב-37 משחקים. 


A partir de las 21.30 horas podrás seguir en directo el acto de despedida institucional de Andrés Iniesta en https://t.co/oPdk5Ajb6L#Infinit8Iniestapic.twitter.com/sKOBJwgBaa

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) May 18, 2018

לסוסיאדד יש משחק פרידה משלהם, כאשר צ'אבי פיירטו צפוי לפרוש בתום העונה. פרייטו בן ה-34 משחק בריאל סוסיאדד מאז 2003, ויש לו 475 משחקים במדי הקבוצה בהם כבש 67 שערים. אבל משחק הפרידה שלו ככה הנראה לא יסתיים בניצחון, שכן הניצחון האחרון של ריאל סוסיאדד בקאמפ נואו היה אי שם ב-1991.


בנוסף למשחק שינעל את העונה, ייערכו מחר שלושה משחקים נוספים ב"לה ליגה", כאשר ולנסיה תארח את דפורטיבו לה קורוניה (13:00), אתלטיק בילבאו תתמודד מול אספניול (17:15) ואתלטיקו מדריד תפגוש את אייבר (19:30) שלושה ימים בלבד אחרי שזכתה בליגה האירופית ולאחר החגיגות הגדולות.


המשחק גם יאפשר לאוהדי הקולצ'ונרוס להיפרד מפרננדו טורס, שמסיים את חוזהו ויעזוב את הקבוצה בה גדל מספר ימים אחרי שזכה עמה בתואר ראשון. טורס בן ה-34, "אל ניניו" (הילד), עלה לבוגרים ב-2001 וחזר לקבוצה לפני שלוש שנים אחרי שנים רבות בליברפול, צ'לסי ומילאן.

⚪️⚪️ #forzaatletipic.twitter.com/wzv7ODgTjl

— Fernando Torres (@Torres) May 18, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי