רונאלדו: ז**נו אותי עם ההרחקה מחמישה משחקים

רונאלדו
רונאלדו | AFP

הפורטוגלי התייחס בראיון להשעיה שספג מחמישה משחקים בתחילת העונה, וגילה: "קוראים לי סרסור, אבל נשים אוהבות שאני מוריד חולצה". וגם: מה הקריירה הבאה, החגיגה אחרי השערים ומי המגן שהיה הכי קשה ששיחק מולו?

(גודל טקסט)
אחרי שאתמול התייחס בעיקר לכדורגל ועתידו המקצועי, תוכנית הטלוויזיה הספרדית "אל צ'ירינגיטו" המשיכה לשחרר קטעים מהראיון שערכה עם כריסטיאנו רונאלדו לקראת גמר ליגת האלופות מול ליברפול בשבת, בו התייחס יותר לחייו האישיים, עם זאת, כשנשאל מה הכי חשוב לו כרגע, השיב הפורטוגלי: "לנצח בשבת ולהיכנס להיסטוריה וגם לכבוש בגמר".


רונאלדו נשאל על פתיחת העונה הפחות טובה שלו, לאחר שהורחק לחמישה משחקים בעקבות דחיפת השופט במשחק הסופרקופה נגד ברצלונה: "ז**נו אותי עם ההשעייה והפנדל, זה היה קשה כי התכוננתי טוב לעונה. הרחיקו אותי לחמישה משחקים על שטות. זה נורמלי להגיד דברים ולדחוף. סרג'י רוברטו תקף את מרסלו והורחק לארבעה משחקים, השופט היה צריך להיות גמיש יותר, באנגליה אומרים המון 'fuck off'. השופט עושה את העבודה הרבה יותר טוב אם הוא משוחח עם השחקנים. לדעתי זה לא היה הוגן. זה קרה לשחקנים אחרים".


עתידו כשיפרוש מכדורגל ואמר: "יש לי הרבה תוכניות. אני חושב לפתוח בקריירה של שחקן קולנוע כי בהרבה מהפרסומות שלי אני משחק ועושה את זה די טוב. אני לא חושב שאהיה כוכב ראשי כי אין לי מספיק ניסיון ולא בסטודיו למשחק, זה כמו שאתה לא יכול להפוך פתאום לשחקן כדורגל בגיל 35, אבל עדיין אני חושב שיש לי בדם את היכולת לשחק מול מצלמה. אני גם מדבר טוב, פחות או יותר, פורטוגזית, ספרדית ואנגלית וזה יכול לעזור".


אם הוא מודע לכך שיש עליו ביקורת על כך שלפעמים הוא מוריד את החולצה כשהוא כובש שערים חשובים: "כן, יש כאלה שמכנים אותי סרסור, אבל אני יודע שנשים אוהבות לראות את זה. חברה שלי אומרת לי שאני ממש טוב בזה. האמת שלפעמים אני עושה את זה בלי להבין למה או שזה יהיה בכוונה. זה בא לי ככה".


¡IMPRESCINDIBLE! ¿QUIÉN es MÁS GUAPO? ¿@Cristiano o Edu? El TEST MÁS PERSONAL de @EduAguirre7 en #ElChiringuitoDeMegapic.twitter.com/s0UL2M6FDy

— El Chiringuito TV (@elchiringuitotv) 24 במאי 2018

החגיגה הקבועה שלו אחרי כיבוש שערים, אותה הוא עושה כבר שלוש שנים: "
זה היה ספונטני אחרי משחק בליגת האלופות נגד צ'לסי. זה מסובך לעשות את זה", אמר והדגים את המהלכים שהוא עושה אחרי כיבוש כל שער. "אף פעם לא תיכננתי את זה וברגע שעשיתי את זה פעם כבר לא יכולתי להפסיק לעשות. אנשים עדיין לא מעכלים את החגיגה הזאת. זו צעקה שנשמעת כמו 'סייי'. אני ממשיך לחגוג כך כי זה נותן לי המון מזל ומה שמצליח אף פעם לא משנים, כמו השיער שלי".


בנוסף נשאל CR7 גם כמה שאלות אישיות עליהן כנה בקצרה כמו מה המקום שהוא רוצה לראות ולא ראה עדיין ("וייטנאם"), מתי בכה בפעם האחרונה ("בגמר ליגת האלופות בשנה שעברה"), מי היה שחקן ההגנה שהיה לו הכי קשה מולו ("אשלי קול"), מה סגנון המוזיקה האהוב עליו ("רגאטון"), מה הוא אוהב לעשות בשעות הפנאי ("שופינג עם החברים, המשפחה והילדים"). מה הכי חשוב לאדם("הנפש"), וכשנשאל מי הספורטאי הכי גדול ענה בלי לחשוב פעמיים: "זה אני לא?".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי