דיווח: רונאלדו קיבל החלטה בלתי הפיכה לעזוב את ריאל מדריד

כריסטיאנו רונאלדו מול דיאן לוברן
כריסטיאנו רונאלדו מול דיאן לוברן | AFP

לאחר שראשי המועדון הבהירו לסוכנו שחוזהו לא ישודרג, והם משאירים כסף לעוד כוכב גדול, בפורטוגל משוכנעים שהשחקן יעזוב את אלופת אירופה. במקביל, סקולארי וקונטה הוזכרו כמועמדים לתפקיד המאמן

(גודל טקסט)

זה הפך להיות נושא קבוע בכל קיץ, ונראה שגם השנה סאגת עתידו של כריסטיאנו רונאלדו לא מתכוונת לרדת כל כך מהר מסדר היום. "רונאלדו יעזוב את ריאל מדריד", כך הכריזה הבוקר (חמישי) הכותרת הראשית בעיתון "רקורד", שנחשב לאחר הגדולים בפורטוגל. לפי הדיווח, ההחלטה של הכוכב בן ה-33 בלתי הפיכה, ונובעת מאי קיום ההבטחות של נשיא המועדון פלורנטינו פרס לשדרג את חוזהו. עם זאת, יש להביא בחשבון שהעובדה שהדיווח מגיע מפורטוגל עשויה להיות הדרך של סוכנו של CR7, ז'ורז' מנדס, להפעיל לחץ על הקבוצה הספרדית.

לפי "מארקה" ו"אס", מנכ"ל ריאל מדריד, חוסה אנחל סאנצ'ס נפגש עם מנדס ביום שלישי שעבר והודיע לו שהמועדון לא מתכוון למלא את כל התנאים אותם הציב הכוכב הפורטוגלי בנוגע לחידוש חוזהו והיום צפויה פגישה נוספת. עוד מוסיף "רקורד" שעבור רונאלדו לא מדובר בעניין כספי אלא בהכרה מצד המועדון שלא מילא את ההבטחות שלו, כשבמקביל הוא רואה את האובססיה של ההנהלה לניימאר והסכומים שעשויים להיות מושקעים בעסקה לצירוף הברזילאי, דבר שלא מוצא חן בעיניו של הכוכב. בנוסף, העזיבה של זינדין זידאן פגעה בחיבור החברתי של רונאלדו לקבוצה, לאחר שחבריו פפה, פאביו קואנטראו וחאמס רודריגס עזבו את הקבוצה בקיץ האחרון.

ב"אס" נכתב שראשי הקבוצה הבהירו שהם משאירים מקום לעוד כוכב גדול (אולי ניימאר) ולא ייצאו מעורם להיענות לבקשת רונאלדו שרוצה להגדיל את שכרו לפחות ל-30 מיליון יורו לעונה ומרוויח כיום "רק" 21 מיליון יורו. הוא רוצה להרוויח כמה שיותר קרוב לשכרו של ניימאר שמקבל היום 37 מיליון יורו בפאריס סן ז'רמן. בפגישה בין הסוכן לראשי "לוס בלאנקוס" נשאלו שאלות על דויד דה חאה. בריאל מדריד לא דחו את האפשרות לנסות לרכוש אותו, אבל טענו שהכל תלוי במונדיאל ובמה שירצה המאמן החדש.
 

במקביל, העיתון פרסם שיש מועמד חדש לאימון ריאל מדריד וזה מאמן ברזיל וצ'לסי בין היתר בעבר וגוואנגז'ו אבגרנדה לאחרונה, לואיז פליפה סקולארי. הנשיא פלורנטינו פרס מחפש מאמן והדבר לא קל אחרי שלפחות חמישה מאמנים סירבו מסיבות שונות. בנוסף, העובדה שסקולארי אימן את רונאלדו בנבחרת פורטוגל ואת ניימאר בברזיל בשנים 2012 עד 2014 וזכה איתו בגביע הקונפדרציות נותנות לו קרדיט חשוב. הוא גם זכה במונדיאל עם ברזיל ב-2002. 




סקולארי ורונאלדו. בקרוב במתחם האימונים שלריאל מדריד? (Gettyimages)

 

ב"דיילי מייל" פורסם שאנטוניו קונטה הוא מועמד נוסף לאמן את ריאל מדריד אחרי שהוא לא אמור להמשיך בצ'לסי ושמו הוזכר אחרי שמסימיליאנו אלגרי סירב להצעה. בידיעה נוספת שפורסמה בספרד נטען שחלק משחקני הקבוצה התקשרו אישית למואריסיו פוצ'טינו לשכנע אותו להגיע לסנטיאגו ברנבאו והוא המועמד המועדף עליהם, אבל נכון לעכשיו פוצ'טינו טען שטוב לו בטוטנהאם והיו"ר דניאל לוי דורש פיצוי ענק אם הוא ייפר על החוזה החדש שחתם עליו לחמש שנים נוספות. המועמדים ל"תוכנית ב'" של ריאל מדריד בעמדת המאמן הם שני כוכבי העבר של המועדון, מיכאל לאודרופ ומיצ'ל גונסאלס, שנחשבו בעבר למאמני העתיד בליגה הספרדית אך לא חוו הצלחות בשנים האחרונות.


 

העיתון ABC העלה שמות חדשים של שחקנים שעשויים לחזק את עמדת המגן השמאלי של אלופת אירופה, בעקבות האכזבה מתיאו הרננדז. המועמדים הם וונדל מבאייר לברקוזן, כשגם רפאל גררו מבורוסיה דורטמונד והמגן ריקרדו רודריגס ממילאן בין המועמדים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי