דיווח בספרד: רונאלדו יעבור ליובנטוס תמורת 100 מיליון יורו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הסאגה סביב עתידו של כוכב ריאל מסרבת להיגמר ועל פי דיווחים הוא ההגיע להבנות עם אליפות איטליה על חוזה לארבע שנים במהלכן ירוויח 30 מליון יורו לעונה. הגברת הזקנה תממן את רכישתו על ידי מכירת היגוואין

(גודל טקסט)

האם אנחנו בדרך לרעידת אדמה בכדורגל העולמי? על פי מספר דיווחים בספרד, ישנו סיכום בין כריסטיאנו רונאלדו למועדון הפאר האיטלקי יובנטוס בנוגע לתנאיו וגובה שכרו. החוזה שעליו רונאלדו יחתום, אם וכאשר, יהיה לארבע שנים במהלכן ירוויח כ-30 מליון יורו לעונה, חמישה מליון יותר ממה שהוצע לשחקן בריאל מדריד.

לפי הידיעה, כל הצדדים בעסקה מבינים שסעיף השחרור בגובה מיליארד יורו אינו ריאלי, וכעת עיקר המו"מ בין המועדונים הוא על גובה דמי ההעברה כשהגברת הזקנה נעזרת בסוכנו של כריסטיאנו, ז'ורז' מנדס, שחזר לאחרונה לעבוד עם נשיא יובה, אנדראה אניילי. בשעות האחרונות מופצים דיווחים על כך שריאל תסכים לתשלום של 100 מיליון יורו תמורת הכוכב.

יובנטוס מעוניינת בכוכב בסדר גודל של רונאלדו, שמוכיח פעם אחר פעם למרות גילו המתקדם יחסית שהוא יכול לסחוף קבוצה לתואר אירופי. שוב מוזכר שסיבת עזיבתו של רונאלדו אינה כלכלית אלא כעס מצידו על הנהלת ריאל מדריד ופלורנטינו פרס שהבטיח לו ששכרו יושווה לשל מסי, הבטחה שלא עמד בה.

בנוסף, זידאן שהתפטר מאימון הקבוצה לפני מספר שבועות הוא האיש שהרגיע את רונאלדו במהלך העונה ובחירתו לעזוב יכולה להאיץ את החלטתו של הכוכב להיפרד ממדריד. השחקן מרגיש שבאפשרותו לעשות היסטוריה בכך שיזכה בליגת האלופות עם שלושה מועדונים שונים. יובנטוס מצדה, מתכוונת לממן את החתמת רונאלדו על ידי מכירת גונסאלו היגוואין, בו צ'לסי מביעה עניין.

פרס ורונאלדו. הכוכב מאוכזב מהתנהלותו של הבעלים (AFP)
פרס ורונאלדו. הכוכב מאוכזב מהתנהלותו של הבעלים (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי