די מרציו טוען: רונאלדו יודיע לפרס שהוא עוזב את ריאל מדריד

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

העיתונאי האיטלקי הבכיר חשף שהסיבה לפגישה בין סוכנו של הפורטוגלי לנשיא אלופת אירופה הוזעקה בשל רצונו של הכוכב לסיים את דרכו בבלאנקוס. בספרד טוענים: הסיבה לעזיבה הצפויה אינה קשורה לכסף

(גודל טקסט)

האם אנחנו מתקרבים להשלמת העסקה הגדולה של הקיץ? העיתונאי האיטלקי הבכיר ג'אנלוקה די מרציו מדווח הלילה (בין רביעי לחמישי) שכריסטיאנו רונאלדו וסוכנו ז'ורז' מנדש יודיעו לפלורנטינו פרס באופן סופי שהכוכב הפורטוגלי רוצה לעזוב את ריאל מדריד ולעבור ליובנטוס שצפויה לשלם לאלופת אירופה כ-100 מיליון יורו. 


מוקדם יותר היום נחשף שנשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס וסוכנו של רונאלדו, ז'ורז' מנדש, יקיימו פגישת חירום על מנת לדון בעתידו של רונאלדו וייתכן שגם בשביל לסכם על העברתו ליובנטוס, כך בכל אופן דווח בעיתון "מארקה" הספרדי.


האיש החזק באלופת אירופה, פלורנטינו פרס, הבהיר שהוא לא מוכן שהפרשה תימשך כל הקיץ והוא מעוניין לחתוך את העניינים לכאן או לכאן. די מרציו מצידו טוען שהפגישה נקבעה בשל רצונו של הפורטוגלי לסיים את דרכו בבירת ספרד ולעבור באופן מיידי לאלופת איטליה.


Cristiano Ronaldo, adesso la #Juventus ci credehttps://t.co/Z3WezMPMdD

— Gianluca Di Marzio (@DiMarzio) July 4, 2018


לפי העיתון רונאלדו רוצה לעזוב ולא בגלל הכסף, אלא3 בשל הפרת הבטחות של פרס כלפיו שלא מומשו. השאלה שעדיין לא ברורה היא האם הנשיא ינסה בפגישה ליישר את ההדורים ולפעול להשארת רונאלדו תוך כדי הגשת הצעה חדשה, או שהוא ינסה להגיע לסיכום על המחיר שהוא דורש על מכירתו של הכוכב שלפי הדיווחים סיכם את תנאיו ביובנטוס וכבר מחפש דירה בטורינו.


מנכ"ל יובנטוס, בפה מארוטה, סירב לאשר או להכחיש את קיומו של מו"מ על רונאלדו: "אין תגובה. אני לא מדבר על זה בינתיים". הדברים נאמרו בחיוך ולא הייתה הכחשה שפירושה למעשה אישור הידיעה שהגברת הזקנה מעוניינת ברכישת כוכב נבחרת פורטוגל בן ה-33.



רוצה לעזוב. רונאלדו  (AFP)


חברת FIAT משיקה כעת באיטליה את מכונית הפיאט 500 החדשה. משפחת אניילי ששולטת ביובנטוס ובעלת פיאט קיימה אירוע חגיגי בו השתתפו בני המשפחה ביניהם לאפו אלקאן הנכד שהיה הנשיא של הקבוצה והוא נשאל לגבי רונאלדו ולא הכחיש: "אני יכול לדבר היום רק על הפיאט 500. לא אדבר על יובנטוס ולא על כדורגל. על זה אני יכול לדבר מחר. רונאלדו ביובה זה דבר שיכול להיות נחמד, אבל על הנושא הזה אני יכול להרחיב רק בהמשך".


בתוך כך החלו בריאל מדריד במו"מ על הרכש הראשון של ז'ולן לופטגי. מדובר במגן ריאל סוסיאדד, אלברו אודריוסולה, שמחירו 40 מיליון יורו. לפי "אס" יש התקרבות בין הקבוצות ונציגי המועדונים נפגשו על מנת לסכם את הרכישה. ריאל מדריד יכלה לשלם את סעיף השחרור ולרכוש באופן מיידי את השחקן, אבל במועדון הוחלט שלא לפעול כך ולנהל מו"מ על המחיר שלא יירד מ-40 מיליון יורו, אבל צורת התשלום לא תהיה חד פעמית ולסוסיאדד יהיה גם בונוס על פי הישגיו של השחקן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי