רשמית: כריסטיאנו רונאלדו חתם לארבע שנים ביובנטוס

רונאלדו
רונאלדו | האתר הרשמי

"עסקת העשור" נסגרה. הפורטוגלי עבר מריאל מדריד תמורת 100 מיליון יורו אחרי שגם המאמן החדש ז'ולן לופטגי לא הצליח לשנות את דעתו, CR7 נפגש היום ביוון עם נשיא הביאנקונרי וחתם לארבע שנים. לכל הפרטים

(גודל טקסט)
זהו, זה קורה וזה רשמי. ריאל מדריד הודיעה הערב (שלישי) על כך שסוכמה העברתו של כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס תמורת 100 מיליון יורו. בכך הסתיימו תשע שנים מופלאות עבור CR7 במדריד, בהן זכה פעמיים באליפות, ארבע פעמים בליגת האלופות וכן פעמיים בגביע המלך, פעמיים בסופר-קאפ הספרדי, פעמיים בסופר-קאפ האירופי ופעמיים באליפות העולם לקבוצות.


מוקדם יותר היום נצפה נשיא יובנטוס, אנדראה אניילי, עוזב את שדה התעופה בפיזה וממריא לכפר הנופש ביוון בו שוהה בימים אלו כריסטיאנו רונאלדו ושם חתם הכוכב הפורטוגלי בן ה-33 על חוזה לארבע שנים. לפי כל הדיווחים הוא יעבור בדיקות רפואיות בתחילת השבוע וישתכר כ-30 מיליון יורו לעונה עד קיץ 2022, אז יהיה בן 37. יובנטוס, שהגיעה לגמר האלופות ב-2015 וב-2017, מקווה כעת להשיג גם את התואר היוקרתי באירופה אחרי שבע אליפויות רצופות בסרייה A.


כפי שפורסם לכל אורך החודשים האחרונים, כריסטיאנו רונאלדו הוא שדרש לעזוב את ריאל מדריד בשל מחלוקות על תנאי חוזהו והסערה מול רשויות המס בספרד. בהודעה הרשמית שמסרה ריאל מדריד נכתב: "אנחנו רוצים היום להביע את הוקרתנו לשחקן שהוכיח את עצמו כטוב ביותר בעולם וייזכר לתמיד כאחד הגדולים בהיסטוריה של המועדון ושל הכדורגל העולמי. מעבר לתארים ולהישגים שהשיג במשך תשע שנים איתנו, כריסטיאנו רונאלדו הוא מודל למסירות, עבודה ואחריות. הוא גם הפך למלך השערים שלנו בהיסטוריה עם 451 שערים ב-438 משחקים ובסך הכל זכה ב-16 תארים. ברמה האישית הוא זכה בארבעה כדורי זהב. עבור ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו לעד יישאר סמל לדורות הבאים. ריאל מדריד תמיד תהיה הבית שלך".



כריסטיאנו רונאלדו. נפרד ממדריד אחרי תשע שנים (Gettyimages)


כבר הבוקר דיווח העיתונאי הספרדי חואנפה סאנס שמאמנה החדש של ריאל מדריד, ז'ולן לופטגי, יצר בימים האחרונים קשר עם רונאלדו וניסה למנוע את עזיבתו המתקרבת. בשיחה שהוגדרה כ"מרוחקת", ניסה המאמן לשכנע את הפורטוגלי להישאר ושייקח חלק בפרויקט החדש של אלופת אירופה, אך הכוכב מצידו הבהיר שהוא רוצה לעזוב. 


בנוסף, העיתונאי הספרדי הבכיר אדוארדו אינדה דיווח שבמקביל לחזית של ריאל מדריד מול רונאלדו ויובנטוס, ריאל מדריד פועלת כדי לקדם את מעברו של ניימאר לבירת ספרד. במקרה שהעברת הכוכב הברזילאי של פאריס סן ז'רמן תיכשל, מי שעשוי להגיע במקומו הוא כוכבה הבלגי של צ'לסי אדן הזאר, שרוצה לשחק בעונה הבאה בליגת האלופות.


לפי ה"גאזטה דלו ספורט", מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי כבר קיים שיחת טלפון עם רונאלדו, שהייתה מעין שיחת היכרות בין הכוכב למי שישמש כמאמנו בקבוצתו החדשה בעונה הקרובה.

La primapagina della Gazzetta di oggi
⚽ Pronto Ronaldo: telefonata tra Allegri e CR7 #searrivaCR7
⚽ Il Milan riparte, ma Li non è più qui
⚽ L'Inter vola con Icardi: "Questa è casa mia" pic.twitter.com/FBr2RicdLb

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 10 ביולי 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי