ארתור הוצג בברצלונה, גם הבלם קלמון לנגלה הצטרף

ארתור הוצג בברצלונה
ארתור הוצג בברצלונה | אתר רשמי

קשר גרמיו נרכש על ידי אלופת ספרד תמורת 31 מיליון יורו. סעיף השחרור הדמיוני שהוצמד לו: 400 מיליון יורו. גם שחקן סביליה הגיע לקאמפ נואו תמורת כ-36 מיליון יורו

(גודל טקסט)

 בריאל מדריד נפרדים מכוכבים בעוד שבברצלונה מציגים את שחקני העתיד. ארתור, קשר גרמיו, חתם בטקס פרטי עם נשיא המועדון ג'וזף ברטומאו ולאחר מכן הוצג רשמית בקאמפ נואו וקיים מסיבת עיתונאים. הוא עלה למועדון 31 מיליון יורו. סעיף השחרור שהוצמד לו עומד על 400 מיליון יורו. זה נשמע כסכום לא ריאלי, אבל בימינו, הכל אפשרי. 


עוד הודיעה ברצלונה על החתמתו של בלם סביליה קלמון לאנגלה הצרפתי, עליו היא שילמה את סעיף השחרור שלו בסך 35.9 מיליון יורו. הוא חתם לחמש שנים וסעיף השחרור החדש שלו יהיה 300 מיליון יורו. הבלם יחזק את מרכז ההגנה של בארסה ולפי כל הסימנים יחיש את מכירתו של ג'רי מינה הקולומביאני. לאנגלה נחשב לאחד הבלמים האלגנטיים בליגה הספרדית ומוגדר כבלם העתיד. גובהו 1.86 מ' והוא משחק בעיקר עם רגל שמאל.  


לגבי ארתור, ברצלונה סיכמה תחילה עם גרמיו להביאו בינואר 2019, אבל היה צורך לחזק את הקישור כבר עכשיו אחרי העזיבות של אנדרס אינייסטה ופאוליניו. ארתור שלא נכלל בסגל ברזיל למונדיאל, אמר: "אני רוצה לעשות היסטוריה במועדון הזה. אני אלמד הרבה מהחברים החדשים שלי. צ'אבי ואנדרס אינייסטה הם שחקנים שתמיד הערצתי. זה כבוד גדול להיות משווה אליהם. לא חושב שאסבול מההשוואה אליהם כי אני מתבונן בהם כאילו הם הראי שלי. לא תהיה לי בעיה לשחק בברצלונה כי הם משחקים תמיד באותו סגנון וכבר למדתי אותו". 



לנגלה. ברוך הבא למועדון הפאר (האתר הרשמי של ברצלונה)


אריק אבידל, המנהל הספורטיבי החדש של ברצלונה אמר כי הוחלט להקדים את החתמתו של ארתור. ראינו את העבודה שעשה בגרמיו והחלטנו שיהיה טוב יותר שהוא יתחיל את העונה איתנו". אבידל התייחס לעזיבת פאוליניו חזרה לסין: "זו היתה עסקה כלכלית טובה, אבל התחשבנו גם במה שהשחקן רצה". 


ארתור אמר במסיבת העיתונאים: "הכי מתאים לי לשחק במרכז המגרש, אבל המאמן הוא שיחליט ולא תהיה לי בעיה עם כל החלטה שלו". על נבחרת ברזיל אמר: "היה מצער שלא נכללתי בסגל למונדיאל. רציתי להיות שם ואני חושב שההגעה לברצלונה, תעזור לי לפלס דרך לנבחרת ברזיל".

 

@clement_lenglet, nuevo jugador del Barça
⚽️ #EnjoyLenglet
#EnjoyBarça
pic.twitter.com/W27BDVLc0w

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) July 12, 2018

⚽️ @arthurmeloreal
#EnjoyArthur
#EnjoyBarçapic.twitter.com/gqiGKKmOqU

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) July 12, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי