זעזוע ראשון? לואיס אנריקה שוקל לוותר על סרחיו ראמוס

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | Gettyimages

מאמן נבחרת ספרד החדש יוצג רשמית במסיבת עיתונאים, ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שהוא עשוי לצאת לדרך חדשה ולוותר על שני הבלמים בשנים האחרונות, הקפטן ושחקן ריאל מדריד וג'רארד פיקה שהודיע לפני המונדיאל שיפרוש

(גודל טקסט)

לואיס אנריקה יוצג מחר (חמישי) כמאמן נבחרת ספרד במקומו של פרננדו היירו, המנהל הטכני שכידוע החליף רגע לפני שריקת הפתיחה של גביע העולם את ז'ולן לופטגי, ובספרד עוסקים היום בכאב הראש הכי גדול של לואיס אנריקה: מעמדו של קפטן הנבחרת, סרחיו ראמוס.

לפי הידיעה ב"מונדו דפורטיבו", לואיס אנריקה חושש ממרכז ההגנה של הנבחרת ושוקל לבצע זעזוע. בלם ברצלונה ג'רארד פיקה כבר הודיע לפני המונדיאל שיפרוש מה"לה רוחה" בסיום הטורניר, מאז דווקא לא התייחס לכך רשמית, וחברו למרכז ההגנה, הקפטן בן ה-32 סרחיו ראמוס, עלול לאבד את מקומו בסגל מסיבות מקצועיות.

לואיס אנריקה יציג מחר את תכניותיו כדי להשיב את ספרד לדרך המלך ובשאיפה לזכות באליפות אירופה ב-2020, אבל סגל ראשון יתפרסם רק בסוף חודש אוגוסט ואז תתבהר התמונה לגבי ראמוס ופיקה. עוד לפי הידיעה, לואיס אנריקה עוקב מקרוב אחר חאבי מרטינס מבאיירן מינכן ואיימריק לאפורט ממנצ'סטר סיטי בתור השניים שעשויים לרשת את הוותיקים הבלמים של ריאל מדריד וברצלונה. 


ראמוס ופיקה. החל מהקמפיין הבא "לה רוחה" תסתדר בלעדיהם? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי