דיווח: ריאל מדריד תרכוש חלוץ חוד רק אם תיכשל בסופרקאפ

גארת' בייל עם איסקו וקארים בנזמה
גארת' בייל עם איסקו וקארים בנזמה | Gettyimages

על פי התקשורת הספרדית, לופטגי לא ממהר למצוא מחליף לרונאלדו. הנתונים של בייל מראים שאם לא ייפצע, הוא יכול להיות הכוכב שהבלאנקוס צריכים. קובאצ'יץ' ביקש לעזוב אך קיבל הודעה שלא יימכר

(גודל טקסט)
בניגוד לציפיות שריאל מדריד תהיה בפאניקה בגלל עזיבת כריסטיאנו רונאלדו, ב"מארקה" דווח שבברנבאו יש שקט ושלווה ואף אחד לא נכנס ללחץ. ריאל מדריד מחפשת כוכבים, אבל לא בכוח. לפי הידיעה, הסופרקאפ האירופי נגד אתלטיקו מדריד ב-15 באוגוסט בטאלין יקבע את ההחלטה הסופית האם ללכת בכל הכוח על מספר 9 חדש או לוותר העונה על רכש של חלוץ חוד גדול. בימים הקרובים הבלאנקוס יוכלו לבחון את מצבם מול מנצ'סטר יונייטד, יובנטוס ורומא ב"גביע האלופות" בהרכב לא מלא.


המועדון הודיע לקשר הקרואטי מתיאו קובאצ'יץ', שביקש לעזוב, כי הדלת סגורה וריאל לא תהיה מוכנה למכור אותו. יש לו חוזה עד 2021 כך שבקבוצה הלבנה יכולים להתעקש על כך. קובאצ'יץ' אמר שהוא רוצה יותר דקות משחק והוא רוצה להיות שחקן הרכב, אבל טוני קרוס משחק לפניו במשבצת שלו. לפי העיתון "אס", הקשר הגיע למדריד בחופשה שלו כדי לדבר עם ז'ולן לופטגי והשחקנים ואמר להם שהוא רוצה ללכת ומה הסיבות לכך. "אני לא שונא אף אחד בריאל מדריד, אני פשוט מחפש קבוצה שתיתן לי דקות משחק רבות יותר", אמר. מנצ'סטר סיטי, רומא ובאיירן מינכן מעוניינות בו, אבל במועדון הודיעו לכולם שהוא לא למכירה.


Buenos días, aquí tenéis la #PortadaAS del 30 de julio de 2018 pic.twitter.com/f8aBGNHiQ0

— AS (@diarioas) 30 ביולי 2018


בתוך כך, בעיתון "אס" פורסם היום (שני) כי גארת' בייל צפוי לקבל את התפקיד של כוכב הקבוצה והתפוקה שלו בעונה הקרובה צפויה לעלות, כיוון שבכל פעם שכריסטיאנו רונאלדו לא שיחק איתו הוא כבש יותר בממוצע. ב-27 משחקים בהם פתח בלי רונאלדו לצידו השיג בייל 21 נצחונות, שתי תוצאות תיקו וארבעה הפסדים. ריאל מדריד ניצחה ב-78 אחוז מהמשחקים. הוא כבש ב-27 המשחקים האלה 22 שערים, ממוצע של 0.81 שערים למשחק. זהו ממוצע טוב יותר מזה שיש לו באופן כללי עם ריאל מדריד (88 שערים ב-189 משחקים, ממוצע כיבוש למשחק של 0.46 בלבד). בייל, שנרכש ב-2013 מטוטנהאם תמורת 101 מיליון יורו, שיחק רק 53 אחוז מהמשחקים בעיקר בגלל פציעות. אם ריאל תצליח למנוע ממנו להיפצע היא תקבל שחקן שיכול להיכנס לנעליים של רונאלדו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי