באיטליה מדווחים שמודריץ' רוצה לאינטר, בקרואטיה מכחישים

לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ' | AFP

דיווחים סותרים בנוגע לקשר ריאל מדריד. לפי "גאזטה דלו ספורט" אשתו יזמה את המגעים עם הנראזורי ובשבוע הבא ייפגש עם פרס כדי לשוחח על עתידו. עיתונאי במולדתו אמר לספורט1 שהוא מעדיף להישאר. וידאל מועמד

(גודל טקסט)

האם אחרי עזיבת את זינדין זידאן וכריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד בדרך לאבד עוד בורג חשוב בקבוצה שזכתה שלוש פעמים רצופות באליפות אירופה? אחרי הדיווח של ג'אנלוקה די מרציו על הפנייה של אינטר לנציגיו של לוקה מודריץ', ב"גאזטה דלו ספורט" נכתב היום שהקרואטי רוצה לעזוב לנראזורי, אבל כרגע העסקה נראית מסובכת.

לפי הדיווח, מודריץ' ייפגש בשבוע הבא עם נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס, שינסה להוריד אותו מהרעיון. בקרואטיה אגב, טוענים שהשחקן המצטיין של המונדיאל כלל לא רוצה לעזוב את אלופת אירופה. כתב "גול" הקרואטי, אנטה בוסקוליץ', אמר לספורט1: "החדשות הן שאינטר אומנם רוצה את מודריץ', אבל הוא לא רוצה לעזוב". ב"גאזטה" נטען שאת כל הבלאגן בישלה אישתו של מודריץ', ואניה, שיצרה קשר עם ראשי אינטר והציעה להם להחתים את בעלה.

במקביל, אינטר שומרת על אש קטנה יותר את קשר באיירן מינכן ארתורו וידאל שאמור להגיע תמורת 22 מיליון יורו אם העסקה של מודריץ' לא תצא לפועל. לפי ה"גאזטה". בפני הכחולים-שחורים עומדות כרגע שתי בעיות: הם יצטרכו לשלם לקשר הקרואטי לפחות 10 מיליון יורו לעונה לפי החוזה שיש לו בריאל מדריד עד 2020 ובנוסף סעיף השחרור שלו בקבוצה מבירת ספרד עומד על לא פחות מ-500 מיליון יורו, אך לפי הדיווחים ריאל מדריד תדרוש לפחות 100 מיליון יורו.

אינטר ואוהדיה חולמים לראות את מודריץ' לובש את מדי הנראזורי. הקבוצה האיטלקית רוצה לחזור לימיה הגדולים אחרי שנים מאכזבות וביצעה הקיץ רכש מרשים שכולל שמות כמו שימה ורסאליקו, ראג'ה נאינגולן, מתיאו פוליטאנו, סטפן דה פריי, קוואדו אסאמואה ולאוטארו מרטינס.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי