קורטואה הוצג: רציתי לשחק בריאל מדריד מאז שהייתי ילד

טיבו קורטואה
טיבו קורטואה | AFP

השוער הבלגי החדש של אלופת אירופה הוצג בבסנטיאגו ברנבאו ביחד עם נשיא המועדון, פלורנטינו פרס. קורטואה אמר לאחר החתימה: "הגשמתי חלום ילדות והגעתי לקבוצה הכי טובה בעולם"

(גודל טקסט)
טיבו קורטואה חתם (חמישי) היום בריאל מדריד לשש שנים והוצג עם פלורנטינו פרס בסנטיאגו ברנבאו כשוער החדש של ריאל מדריד ששילמה עליו 35 מיליון ליש"ט. התוכנית של המאמן ז'ולן לופטגי היא לערוך רוטציה בין השוערים קורטואה וקיילור נבאס במהלך העונה. השוער הבלגי אמר אחרי החתימה: "הגשמתי חלום ילדות והגעתי לקבוצה הכי טובה בעולם".


#WelcomeCourtois#HalaMadridpic.twitter.com/cPweGobFeO

— Ibrahim Althomali (@Hema_OJT) 9 באוגוסט 2018


קורטואה הודה לפרס ולשאר הנהלת ריאל מדריד שנתנו בו אמון: "אני מאושר להיות כאן. כל מי שמכיר אותי יודע כמה קשה עבדתי כדי להיות בריאל מדריד. רציתי לשחק בקבוצה הזאת מאז הייתי ילד. זה גאווה להיות שוער של הקבוצה הכי טובה בעולם. בכל הקריירה שלי נתתי את המיטב שלי כדי להגיע את ההישג הזה. חלמתי כל הזמן ללכת על הדשא של ברנבאו עם הצבעים של ריאל מדריד. שיחקתי אצל היריבה העירונית (אתלטיקו מדריד) ואני יודע מה זה לשחק מול ריאל מדריד. אני ריאל מדריסטה ועכשיו אני חלק מהקבוצה שלכם. אני רוצה לייצג את הערכים של הקבוצה ולהיות ראוי להגן על הסמל שלה. תודה לריאל מדריד, ליועצים שלי, למשפחה שלי. לאמא שלי ולילדים שלי. קדימה מדריד".


השוער מדבר על ההערצה לריאל מדריד: "מאז שהייתי ילד עקבתי אחרי הקבוצה ובעיקר אחרי איקר קסיאס שהיה שוער צעיר והיה לו אתגר להצליח. יש לי חולצה שלו מ-2002 שהייתי בן 10. רציתי לשחק בריאל מדריד לא בגלל הכסף. אין הבדל גדול. בעיקר בגלל הילדים שלי שגרים במדריד. כשאתה יודע שבריאל מדריד רוצים אותך אתה מיד רוצה לבוא. מה שהרשים אותי אצל קסיאס שכבר בגיל 18 הוא היה שוער ראשון בקבוצה ואני עשיתי כמוהו. בגיל 16 שיחקתי לראשונה עם גנק, ובאתלטיקו מדריד שיחקתי כבר בגיל 19".


שר בעבר שירים נגד ריאל מדריד: "הייתי ילד בתחילת הדרך שלי וביקשתי סליחה מריאל מדריד".


התחרות עם קיילור נבאס: "כשבאתי לצ'לסי ב-2014 זה לא היה כדי להחליף את פטר צ'ך. היום זה אותו דבר ועכשיו אנחנו חברים טובים. לא באתי להתרות עם אף אחד אלא לעזור. דיברתי עם נבאס רק כמה מילים. אמרו לי שהוא בן אדם גדול וכדורגלן גדול" .



טיבו קורטואה מוצג בסנטיאגו ברנבאו (AFP)


בכורה במשחק הסופרקאפ: "זה החלטה של המאמן. אני מתאמן היום לראשונה במועדון, אבל אהיה מוכן אם יצטרכו אותי. זה יהיה נחמד לשחק נגד אתלטיקו מדריד. לא חושב שישרקו לי בוז, הם יקבלו אותי כמו כל שחקן של אחד של הקבוצה. נישקתי את הסמל של ריאל מדריד כי עבורי זו הגשמתי חלום".


על אדן הזאר: "הוא בירך אותי שאני מגיע לריאל מדריד. הוא ידע כמה היה חושב לי להגיע. הוא שחקן ענק ואני תמיד רוצה לשחק לצידו. נראה מה יהיה בעתיד. זה יהיה פנטסטי אם נשחק שוב ביחד".


פרס הגיש לשוער חולצה בלי מספר והוא הצטלם עם משפחתו על כר הדשא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי