0:3 מרשים ללבאנטה על בטיס, ויאדוליד וג'ירונה נפרדו ב-0:0

ג'ירונה נגד ויאדוליד
ג'ירונה נגד ויאדוליד | Gettyimages

המחזור הראשון בלה ליגה יצא לדרך עם משחק פתיחה משמים בין העולה החדשה לקבוצה המפתיעה של העונה הקודמת, מאוחר יותר הגראנטוס פתחו עונה עם ניצחון חוץ משערים של רוג'רס (37) וצמד של מוראלס (54, 95)

קבוצות: לבאנטה בטיס
(גודל טקסט)

הליגה הספרדית נפתחה הערב (שישי) עם שני משחקים, בראשון שבהם אירחה ג'ירונה את העולה החדשה, ריאל ויאדוליד למשחק שהסתיים ב-0:0.


המארחת מקטאלוניה, אחת מהקבוצות המפתיעות של העונה שעברה, סיימה במקום העשירי בטבלה והיא רוצה להוכיח כי זה לא היה מקרי. העולה החדשה שבה כאמור לליגה הספרדית הבכירה, בה לא שיחקה מעונת 2013/14. ג'ירונה הייתה טובה יותר ושלטה במשחק אך לא הצליחה לכבוש מול ההגנה הצפופה של ויאדוליד שהשיגה את מטרתה – נקודת ליגה ראשונה במשחק חוץ לא קל.


בסביליה אירחה בטיס את לבאנטה למשחק מסקרן, בו הפתיעה קבוצת התחתית, שסיימה את העונה הקודמת במקום ה-15, את הקבוצה שסיימה במקום השישי ותשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית. מרטי רוג'רס היה הראשון לכבוש (37) לאחר מהלך נפלא של חסון סאלגיירו, אבל הרגע הגדול של המשחק היה שייך לחוסה מוראלס. בדקה ה-54 הקשר לקח את הכדור בחצי המגרש שלו ודפק ספרינט של 70 מטרים כשהוא עובר שישה שחקני הגנה בדרך כדי לכבוש את שערו הראשון העונה. בדקה האחרונה של תוספת הזמן מוראלס גם הוסיף שער בעוד מתפרצת כדי לסיים את המשחק בתוצאה 0:3 והיום הראשון של העונה בליגה הספרדית הסתיים עם לבאנטה במקום הראשון.


רוג'רס חוגג לאחר השער הראשון. ניצחון מפתיע (AFP)
רוג'רס חוגג לאחר השער הראשון. ניצחון מפתיע (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי