מעצור ראשון: רק 1:1 לאתלטיקו מדריד בחוץ מול ולנסיה

דייגו קוסטה, אנחל קוראה
דייגו קוסטה, אנחל קוראה | Gettyimages

אחרי הזכייה בסופר קאפ האירופי, סגנית אלופת ספרד לא הצליחה לפתוח את הליגה עם ניצחון. קוראה כבש ראשון אחרי בישול נהדר של גריזמן (26), רודריגו קבע את תוצאת המשחק (56). באיטליה, 0:4 גדול לאטאלנטה

(גודל טקסט)
אחרי שגברה על ריאל מדריד 2:4 וזכתה בסופר קאפ האירופי, אתלטיקו מדריד פתחה הערב (שני) את הליגה במשחק שנעל את המחזור הראשון בספרד. החבורה הלוחמת והמוכשרת של דייגו סימאונה עמדה בפני מוקש לא קטן בדמות ולנסיה במסטאייה ולא עמדה בציפיות הגבוהות כשסיימה רק ב-1:1.


אתלטיקו פתחה את המשחק בצורה טובה וכעבור שתי דקות דייגו קוסטה החמיץ ממצב נוח. בדקה ה-26 האורחת כבר עלתה על לוח התוצאות. אנטואן גריזמן השתחרר בצורה נהדרת משלושה שחקני הגנה והשאיר את אנחל קוראה לבדו מול השוער, האחרון לא התבלבל ומצא את הרשת. 


ולנסיה עלתה למחצית השנייה במטרה אחת – לא לרדת מנוצחת מול הקהל הביתי כבר במחזור הפתיחה והיא אכן באה על שכרה בדקה ה-56. ואס הוריד כדור טוב בנגיעה לרודריגו, שהשתלט בצורה נפלאה בעזרת החזה ובעט פצצה אדירה לרשת העליונה של אובלק וקבע את תוצאת המשחק. 

¿Cómo estáis viendo el partido?

¡A por el segundo! Amunt!!! #UnSentimentEtern#ValenciaAtletipic.twitter.com/JXg4fgg15v

— Valencia CF (@valenciacf) August 20, 2018

במשחק נוסף שנערך הערב בספרד, אתלטיק בילבאו הצליחה להכניע את לגאנס עמוק בתוספת הזמן ופתחה את העונה עם 1:2 ביתי. פרו נולאסואיין (26) כבש ראשון לזכות המקומיים, ג'ונתן סילבה (32) איזן במהרה והמילה האחרונה הייתה של איקר מוניאין בדקה ה-93.


באיטליה
, אטאלנטה, שעברה בקלות את הפועל חיפה בשבוע שעבר ועלתה לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית, דרסה הערב 0:4 את פרוזינונה החלשה במשחק שנעל את מחזור הפתיחה באיטליה. אלחנדרו גומס (14 ו-91), האנס האטבור (48) ומריו פשאליץ' (61) כבשו לזכות המארחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי