ראקיטיץ': אני נשאר בברצלונה, המועדון הטוב בעולם מציע לי הכל

איבן ראקיטיץ'
איבן ראקיטיץ' | AFP

אחרי ה-0:1 על ויאדוליד, החלוץ הקרואטי התייחס לשמועות על מעברו לפ.ס.ז': "היו לי בקבוצה שנים מרהיבות ומקווה לעוד הרבה שנים". ואלוורדה התלונן על מצב הדשא: "היו יכולות להיות פציעות לשני השחקנים"

(גודל טקסט)
ברצלונה ניצלה אתמול (שבת) מלסיים בתיקו מול העולה החדשה ויאדוליד בעזרת טכנולוגיית ה-VAR, שהוכיחה כי היא נחוצה. בדקה ה-92, במצב 0:1 לברצלונה, הצליח קקו להשוות, אבל אחרי טענות של שחקני ברצלונה השער נבדק ומצלמות הטלוויזיה הוכיחו שהשחקן היה בנבדל. בארסה ניצחה את ויאדוליד יותר פעמים מכל קבוצה אחרת ב"לה ליגה", 55 נצחונות.


ברצלונה לא הפגינה משחק גדול על כר הדשא הגרוע בויאדוליד, ועוסמאן דמבלה כבש לה את השער החשוב, כשהיא צברה עד כה 6 נקודות בשני המשחקים הראשונים. המאמן ארנסטו ואלוורדה התלונן על מצב הדשא: "הוא שיחק תפקיד חשוב מאוד במה שקרה במשחק. הם שמו משטח חדש, אבל הדשא יצא החוצה כל הזמן והשחקנים נפצעו. אני לא אומר שזו הסיבה היחידה למשחק החלש שלנו, כי גם לוויאדוליד היה חלק בכך שהם עצרו אותנו. אני מאמין שוויאדוליד עשו ככל שביכולתם שהדשא ישופר, אבל זה מדהים שכיום עוד קורים דברים כאלה. היו יכולות להיות פציעות לשתי הקבוצות, זה מסוכן".


ב"מונדו דפורטיבו" נמתחה ביקורת קשה על מצב הדשא, ונכתב שזו היתה שערורייה לשחק עליו. "שער של דמבלה בשדה של תפוחי אדמה", נאמר בכותרת של העיתון. ליאו מסי, שלא היה בשיאו, קיבל רק 2 כוכבים ודמבלה 3 לצד עוד כמה שחקנים.


DEMBELAZO EN EL PATATAL

PORTADA DE MUNDO DEPORTIVO pic.twitter.com/FcYmTRoEgO

— Mundo_Blaugrana (@Blaugranas_sv) 26 באוגוסט 2018


גם ג'רארד פיקה תקף את מצב הדשא: "הוא היה זוועה ובושה וחרפה. לקח פחות מחמש דקות עד שהדשא החל לצאת בכל המגרש". כר הדשא החדש הונח רק ביום חמישי והתברר שאין קסמים. פיקה הוסיף: "כל אלה שרוצים למכור את המוצר של הכדורגל הספרדי בחו"ל, ולקחת אותנו לשחק בארה"ב (אחד המשחקים שהוצעו היה ברצלונה נגד ג'ירונה בדרבי הקטאלני), קודם שידאג למצב המגרשים בספרד. החשש הוא לא שאי אפשר לשחק כדורגל על משטח כזה אלא שהוא מהווה סכנה לשחקנים". על השער שנפסל לוויאדוליד: "הקוון טען לנבדל, ואז גם ה-VAR הוכיח את זה. עשינו את הג'וב שלנו ואני מקווה שיהיו עוד הרבה ניצחונות. המשחק ה-300 שלי בכל הקבוצות בליגה? אני מקווה להוסיף עוד הרבה שנים".


סרחיו בוסקטס: "הכי חשוב שלקחנו עוד שלוש נקודות במגרש חוץ לא קל".


איבן ראקיטיץ' התייחס לידיעות שהוא עשוי לעבור לפאריס סן ז'רמן ואמר: "אני נשאר בברצלונה וזה כבר נסגר. היו לי בקבוצה הרבה שנים מרהיבות ומקווה לעוד הרבה שנים. אף מועדון אחר לא יכול להציע לי מה שהמועדון הכי טוב בעולם מציע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי