רונאלדו רכש את ויאדוליד: רוצים לגדול עד כמה שאפשר לחלום

רונאלדו
רונאלדו | האתר הרשמי

החלוץ הברזילאי האגדי הוצג כבעלים של העולה החדשה ל"לה ליגה", לאחר שרכש 51 אחוזים ממניות המועדון וישמש כנשיא: "אנסה להעמיד את כל הידע שלי בכדורגל לטובת השחקנים ולנהל את העניינים בצורה יעילה"

(גודל טקסט)
רונאלדו חוזר לליגה הספרדית. אומנם לא מדובר בפורטוגלי שעזב את ריאל מדריד לטובת יובנטוס אלא בחלוץ העבר הברזילאי האגדי ששיחק בעבר במדי הבלאנקוס וברצלונה, והוצג היום כבעלים והנשיא החדש של ריאל ויאדוליד לאחר שרכש 51 אחוזים ממניות הקבוצה שעלתה ל"לה ליגה" תמורת 30 מיליון יורו. עם זאת, הנשיא הנוכחי של המועדון קרלוס סוארס יישאר הנשיא בפועל.


"עברתי הרבה שלבים בכדורגל כדי להתכונן לזה. הכדורגל הוא כולו תשוקה", אמר רונאלדו והתייחס גם לתוכניות לעתיד המועדון: "יש לנו את המתקנים הטובים ביותר כדי לעמוד ביעדים שלנו, יעדים שלא הולכים להישאר כאן כי אנחנו רוצים לגדול עד לאן שהחלומות שלנו מאפשרים לנו. העבודה שלנו מבוססת על תחרותיות, עבודה ושקיפות, כל אחת ברמתה. אנחנו רוצים ליצור את הקבוצה הכי טובה שאפשר כדי שתהיה תחרותית".


החלוץ שזכה בעבר פעמיים במונדיאל במדי נבחרת ברזיל התייחס גם לעיר ולאוהדים: "יש בכל הפעולות שלנו גם עניין חברתי כי אנחנו לא יכולים לשכוח את הקהל שלנו. אני רוצה שכולם יקחו חלק במועדון ואני מזמין את כל העיר להשתתף בפרויקט הזה. האוהדים חייבים להיות חלק מההווה והעתיד של ויאדוליד. זאת עיר נהדרת עם פוטנציאל אדיר. אנסה להעמיד את כל הידע שלי בכדורגל לטובת השחקנים ולנהל את העניינים בצורה יעילה".


רונאלדו שרשם קריירה מפוארת כשחקן, בין השאר בברצלונה, אינטר, ריאל מדריד ומילאן וזכה פעמיים במונדיאל עם נבחרת ברזיל, פרש מכדורגל ב-2011. מאז התמקד בעיקר בעסקים, ייצג כדורגלנים ברזילאים ולאחרונה שימש כשגריר ריאל מדריד. הונו מוערך במעל 150 מיליון דולר.

@ronaldo ya presume de la blanquivioleta #RealValladolidpic.twitter.com/CVT5ePqQD4

— Real Valladolid C.F. (@realvalladolid) September 3, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי