ריאל מדריד חוששת לבריאותו של ויניסיוס ג'וניור בליגה השלישית

ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור | ריאל מדריד, רשמי

אחרי שננשך על ידי שחקן אתלטיוק מדריד בדרבי, הברזילאי שנרכש הקיץ על ידי הבלאנקוס ולעת עתה מככב בקבוצת המשנה עשוי לשחק רק במשחקי הבית. וגם: מרכוס אלונסו מדבר על הזאר ומדוע סירב אסנסיו לרשת את CR7?

(גודל טקסט)

ריאל מדריד חוששת לבריאותו של הכוכב הצעיר ויניסיוס ג'וניור, הברזילאי בן ה-18 שנרכש עבור 45 מיליון יורו ועדיין לא זכה העונה אפילו לדקת משחק רשמית, על אף שהראה יותר מניצוצות במשחקי ההכנה בהם שותף. לאחר שישב על הספסל ב-4:2 לאתלטיקו בסופר קאפ האירופי, החליט המאמן ז'ולן לופטגי להוריד אותו לריאל מדריד קסטייה, קבוצת המשנה, אם כי הוא מתאמן עם הבוגרים.

השבוע הברזילאי גילה יכולת פנטסטית במדי קסטייה ששיחקה בדרבי נגד אתלטיקו מדריד ב' שהסתיים ב-2:2. ויניסיוס ג'וניור כבש שני שערים יפים מול עיניו הבוחנות של לופטגי, אבל המאמן היה די בהלם כאשר התברר שבמהלך המשחק ניסה טאצ'י, שחקן אתלטיקו, לנשוך את הברזילאי בראשו ואפילו לא הורחק. ראשי ריאל מדריד שוקלים כעת ברצינות לתת לחלוץ הברזילאי לשחק רק במשחקי הבית של הבלאנקוס בליגה השלישית מחשש ששחקנים בקבוצות יריבות ינסו לפגוע בו. כדורגלן אתלטיקו טאצ'י התנצל על האירוע ואמר: "אני לא גאה במה שקרה. זה היה בגלל לחץ במשחק".

בעתיון "אס" נכתב שבריאל מדריד מודעים לכך שהמחיר הגבוה ששולם על השחקן וצורת משחקו המזכירה את זו של ניימאר, שמרבה להתגרות ביריבים, יגרמו לכך שהוא עלול לסבול מכניסות רבות. ב"גלובואספורטה" הברזילאי כתבו שוויניסיוס ספג תיקולים חריפים מדי בדרבי. קסטייה משחקת כבר ביום ראשון בחוץ מול אוניון אדרבה ובבלאנקוס צריכים לעשות חושבים האם לשלוח שחקן ששווה 45 מיליון יורו לשחק באיצטדיון של אלף צופים.


ויניסיוס ג'וניור במשחקי ההכנה. ריאל חוששת שייפגע (AFP)

בתוך כך, התראיין המגן השמאלי של צ'לסי מרכוס אלונסו לתוכנית "אל טרנזיסטור" בספרד ואמר כי לדעתו אדן הזאר לא יגיע לריאל מדריד בכל שלב שהוא. "הוא מאושר בצ'לסי. אני לא יודע אם ריאל מדריד אכן רצתה לרכוש אותו, אבל הוא ומשפחתו מאושרים בלונדון". מישכן הגיע הקיץ מצ'לסי הוא השוער טיבו קורטואה שהתראיין בבלגיה וסיפר על הבכורה בריאל מדריד במשחק הליגה האחרון מול לגאנס: "הגעתי מאוחר לריאל מדריד אחרי כל ההכנה לעונה ואין לי שום טענות למאמן לופטגי. הוא ניהל את המצב בצורה מצוינת. הייתי מאושר שנתנו לי לשחק במשחק האחרון לפני הפגרה".

אגב, ברדיו קופה הספרדי נטען כי החולצה היוקרתית עם הספרה 7, שהוענקה למריאנו דיאס שנרכש בחזרה מליון, הוצעה תחילה למרקו אסנסיו, אלא שהקשר סירב להיות יורשו של כריסטיאנו רונאלדו עם המספר המחייב על גב החולצה.


אסנסיו. בחר להישאר עם המספר 20 (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי