המטרה הבאה של ברצלונה: הברזילאי לוקאס פאקטה

לוקאס פאקטה
לוקאס פאקטה | Gettyimages

הקטלונים סימנו קשר מרכז שדה שמשחק גם כן בנבחרת ברזיל וזהו כוכבה בן ה-21 של פלמנגו, שבחוזהו סעיף שחרור על סך 50 מיליון יורו. גם פ.ס.ז' מוזכרת כמועמדת לצרפו

(גודל טקסט)

זה לא מקרי שברצלונה מנסה בשנים האחרונות להצעיר את הסגל ולשים את ידה על הכוכבים הדרום אמריקים העולים, והשם החדש שמככב על גבי כותרות העיתונים הבוקר (שני) בספרד הוא שם לוקאס פאקטה, קשר פלמנגו שגם עשוי לשחק מחר במדי נבחרת ברזיל מול אל סלבדור (רביעי, 03:00 ספורט2).

"ספורט" פרסם כי לוקאס פאקטה, כוכב פלמנגו, סומן כדבר הבא על ידי הקטלונים כדי לרענן את מרכז השדה אחרי שארתור כבר נחת הקיץ באחרון מגרמיו, אולם מצפה לאלופת ספרד תחרות קשה על שירותיו. בקיץ האחרון הוא היה ברשימת 30 השחקנים של צ'יצ'ה למונדיאל בברזיל, אולם לא שרד את הניפוי האחרון, כמו גם ארתור שכבר נחת במועדון. 

בפלמנגו הוא קיבל את המושכות להיות עושה המשחק של הקבוצה במרכז השדה וגם במדי ברזיל הוא זכה לשתף פעולה עם ארתור במשחק האחרון בסוף השבוע מול נבחרת ארה"ב, כשהוא היה ההתקפי יותר מבין השניים שעשויים לשתף פעולה בעתיד בבארסה. ב-2018 הוא כבר כבש שמונה שערים עבור קבוצתו. 


הדבר הגדול הבא? לוקאס פאקטה (Gettyimages)

חוזהו בפלמנגו מסתיים ב-2020 וכעת נודע כי קיים סעיף שחרור בסך 50 מיליון יורו, אולם גם דווח בברזיל כי הצדדים במו"מ להארכת חוזהו ובתמורה סעיף השחרור שלו יישאר ויעלה ל-70 מיליון יורו, עדיין סכום הגיוני לשלם עבור הקבוצות הבכירות ביבשת אירופה וביניהן פאריס סן ז'רמן שהוזכרה גם כן כמועמדת לרכוש את הקשר.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי