סימאונה: "גריזמן חייב להיות שחקן השנה של פיפ"א"

דייגו סימאונה
דייגו סימאונה | AFP

המאמן הארגנטיני התייחס לכך שכוכבו הצרפתי נשאר מחוץ לרשימה לתואר האינדיבידואלי: "בשנה החולפת הוא היה הטוב בעולם", ולשאלה המתבקשת האם בנו ג'ובאני ישחק בעתיד תחתיו באתלטיקו: "עבור היחסים בנינו עדיף שלא"

(גודל טקסט)
אחד המאמנים המוערכים בעולם הכדורגל של ימינו, דייגו סימאונה, התראיין היום (שלישי) לרדיו קופה בספרד וסיפר על היכולת של בנו ג'ובאני שמציג יכולת נהדרת במדי פיורנטינה ואף כבש שער בכורה במדי נבחרת ארגנטינה ועל אי מועמדותו של אנטואן גריזמן לתואר שחקן השנה של פיפ"א.


על השאלה המתבקשת, האם יזכה לאמן את בנו בקבוצתו אתלטיקו מדריד: "אני לא אוהב לדבר על הבן שלי מנקודת מוצא של אבא שלו, אלא בתור מאמן. אני לא חושב אפילו על האפשרות להחתמתו. יש לו הכל כדי לשחק אצלי בקבוצה, אבל לצערי לעולם לא אביא אותו לשחק בקבוצה שאני מאמן. קשה מאוד שהבן שלך נמצא בחדר ההלבשה איתך".


המאמן המשיך: "עבורו ועבור היחסים בינינו, עדיף שלא נהיה באותה קבוצה. אולי יום אחד כשלא אהיה באתלטיקו הוא יוכל להצטרף. אם הוא יתקדם בתוך חמש – שש שנים ואני לא אהיה בקבוצה, אין סיבה שלא יגיע. אני חושב שהקריירה שלו מתנהלת בדרך הכי טובה שיש כרגע".



ג'וסאני סימאונה. אביו לא מוכן שישחק תחתיו (gettyimages)


דייגו, שרשם בעצמו 106 הופעות במדי נבחרת ארגנטינה, התייחס גם לשער הבכורה של בנו במדי האלביסלסטה ב-0:3 על גוואטמלה: "אני נרגש לראות אותו עם המדים של הנבחרת. הוא יודע מה אנחנו מרגישים בבית כלפי הנבחרת והאמת שהוא שיחק טוב".


Argentina VS Guatemala today match. Argentina 3-0 Guatemala. Giovanni Simeone and debutant Gonzalo Martinez scored on their bows in the absence of Argentina superstar Lionel Messi in LA. pic.twitter.com/7fCFw1kSXX

— Faizan (@Faizan19473315) 10 בספטמבר 2018


על כך ששחקנו אנטואן גריזמן לא מועמד לשחקן השנה של פיפ"א: "אין לזה הסבר. הוא זכה בגביע העולם, בסופרקאפ האירופי, בליגה האירופית והוא היה השחקן המצטיין בגמר המונדיאל. בשנה החולפת הוא היה ללא ספק הטוב בעולם". צ'ולו ההמשיך להתייחס לכוכב הצרפתי שלו, כולל לשמועות שקשרו אותו לברצלונה, וטען שהיה משוכנע לאורך כל הדרך שהחלוץ יישאר בקולצ'ונרוס: "אני נשבע בילדים שלי שמעולם לא ראיתי את עצמי מאבד אותו. מעולם לא ראיתי אותו הולך לברצלונה"


בנוסף, ארגנטינה תתארח מחר בקולומביה למשחק ידידות נוסף (02:50 שידור ישיר בספורט4) לקראת הקופה אמריקה 2019. לאוטרו מרטינס, חלוץ אינטר הצעיר, הצהיר שהנבחרת של ליונל סקלוני זקוקה לליאו מסי: "השחקנים הכי טובים במדינה חייבים להיות ב-11". בראיון ל"קלארין" הארגנטיני אמר: "בכל פעם שמסי לובש את מדי הנבחרת אנחנו נרגשים. הוא עושה את כולנו גדולים יותר".



מרטינס במדי אינטר. הדגיש את חשיבותו של מסי לנבחרת (AFP)


החלוץ בן ה-21 התייחס גם לאי זימונו לנבחרת למונדיאל האחרון על ידי המאמן הקודם חורחה סמפאולי: "הוא לא רימה אותי. אני תמיד אומר שהמאמן מזמן את מי שהוא חושב הכי טוב לנבחרת באותו רגע. יש לנו עכשיו דור חדש. הרבה צעירים מצליחים בקבוצות שונות ואנחנו חייבים לנצל את המצב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי