שבת בליגה הספרדית: ברצלונה בסוסיאדד, ריאל בבילבאו

לואיס סוארס עם ליאו מסי
לואיס סוארס עם ליאו מסי | Gettyimages

האלופה תתארח אצל הבאסקים שהחליפו את כר הדשא באצטדיון אנואטה ותחסר את ארתור ומלקום, הבלאנקוס יגיעו לסן מאמס ולופטגי טען: "היו להם 15 ימים להתכונן"

(גודל טקסט)
ברצלונה וריאל מדריד ישובו מחר (שבת) לכר הדשא במסגרת המחזור הרביעי בליגה הספרדית, כשהאלופה תתארח אצל ריאל סוסיאדד (17:15) ומאוחר יותר ז'ולן לופטגי והבלאנקוס יפגשו את אתלטיק בילבאו בסן מאמס האימתני (21:45).


פגרת הנבחרות כבר מאחורינו, אולם העומס הרב על השחקנים הבינלאומיים בשבוע האחרון נתן את אותותיו וארנסטו ואלוורדה, מאמן ברצלונה, החליט שלא לכלול בסגל למפגש את ארתור הברזילאי שהיה שותף למשחקי הסלסאו בארצות הברית. לעומת זאת, ג'רארד פיקה וג'ורדי אלבה שנהנו מחופשה צפויים לפתוח.


באצטדיונה של סוסיאדד הוחלף השבוע כר הדשא במשטח חדש והאלופה חוששת מתנאי המגרש ועל כן נראה שואלוורדה יפתח בהרכב החזק ביותר העומד לרשותו, על אף שבאמצע השבוע היא תפגוש את פ.ס.וו איינדהובן בליגת האלופות. הרכש מבורדו, מלקום, ייעדר עקב פציעה.

[ SQUAD LIST]
#RealSociedadBarça
#ForçaBarçapic.twitter.com/SJ4hj1HyNi

— FC Barcelona (@FCBarcelona) September 14, 2018

לעומת זאת, בריאל מדריד חוששים מעייפות השחקנים הרבים ששותפו בנבחרות והמאמן ז'ולן לופטגי אמר במסיבת העיתונאים לקראת המפגש בבילבאו: "היו להם 15 ימים להתכונן ולהתרענן, אז זה יהיה משחק טוב מאוד ועבורנו קשה. נהיה חייבים להציג את מיטב יכולותינו ולהגיע מפוקסים. מדובר במשחק מאוד חשוב". 


כמו בברצלונה, נראה שגם קאסמירו יזכה למנוחה לאור העובדה שהיה עם נבחרת ברזיל השבוע ושב לאימונים רק אתמול (חמישי), לאור העובדה שהסלסאו שיחקו בלילה שבין שלישי לרביעי מול אל סלבדור. ביום רביעי יארחו הבלאנקוס את רומא במסגרת ליגת האלופות.


Tick, Tick… ⚽
@Casemiropic.twitter.com/7NZYOxjhAi

— Real Madrid C.F. (@realmadriden) September 14, 2018

עוד מחר במחזור הרביעי בספרד:
אלטיקו מדריד – אייבר (14:00)
ולנסיה – ריאל בטיס (19:30)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי