1:2 לברצלונה אצל סוסיאדד, 1:1 לריאל בבילבאו

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | Gettyimages

הקטאלונים פיגרו 1:0 (אלוסטונדו, 12), סוארס (63) ודמבלה (66), הפכו. הבלאנקוס נקלעו לפיגור מרגליו של מוניאין בדקה ה-32, איסקו המחליף השווה בנגיחה (64) וקבע חלוקת נקודות. אתלטיקו חילצה תיקו ביתי מאייבר

(גודל טקסט)

יום המשחקים השני של המחזור הרביעי בלה ליגה נפתח היום (שבת) במפגש של אתלטיקו מדריד נגד אייבר. סגנית אלופת ספרד ממשיכה בפתיחת העונה המגומגמת שלה כשסיימה בתיקו 1:1 בביתה. ברצלונה פיגרה בחוץ מול סוסיאדד וניצחה בסופו של דבר 1:2.


אתלטיקו בילבאו – ריאל מדריד 1:1
הבלאנקוס הגיעו לסן ממס עם מאזן מושלם וקיוו לשמור עליו במגרש בו התקשו לא מעט בשנים האחרונות. אלא שהמקומיים נהנו כמו תמיד מהתמיכה הביתית ובדקה ה-32 איקר מוניאין העלה את הבאסקים ליתרון. הבלאנקוס ניראו טוב יותר במחצית השנייה ובאו על שכרם בדקה ה-64 כשאיסקו המחליף נגח את שער השיוויון מבישול של גארת' בייל. למרות מספר ניסיונות נוספים מצדם, הבלאנקוס לא הצליחו למצוא את השער פעם נוספת ונמצאים כאת מרחק שתי נקודות מברצלונה המוליכה.


אתלטיקו מדריד – אייבר 1:1
הקבוצה מבירת ספרד שלטה יותר בכדור והגיעה למצבים מסוכנים יותר מהקבוצה מחבל הבאסקים אך אייבר ניצלה את ההזדמנויות שלה ו
סרג'י אנריץ' כבש את שער היתרון לאורחים לאורחים בדקה ה-88. בהתקפה האחרונה של המשחק, חואן מורנו הצעיר כבש את שער השיווין והציל דייגו סימאונה מהפסד שני ברציפותאתלטיקו מדריד רשמה בארבעת המחזורים הראשונים שלושה שערי זכות וצברה חמש נקודות בלבד מתוך 12 אפשריות.



חימנס מאוכזב מהתיקו מול אייבר (gettyimages)


ריאל סוסיאדד – ברצלונה 2:1 
ברצלונה המוליכה התארחה אצל ריאל סוסיאדד, ניצחה 1:2 ונותרה מושלמת בפסגה עם 12 נקודות. מאריטס אלוסטונדו (12) העלה את סוסיאדד ליתרון 0:1 לואיס סוארס השווה (63) ועוסמאן דמבלה הפך את התוצאה (65) והעניק לקטאלונים את מלוא שלוש הנקודות. 


תוצאה נוספת
ולנסיה – בטיס 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי