יום הדין: ריאל הובסה 3:0 על ידי סביליה, 1:2 ללגאנס על ברצלונה

שחקני ריאל מדריד מאוכזבים
שחקני ריאל מדריד מאוכזבים | AFP

התקופה המטורפת של האנדלוסים ממשיכה גם על חשבון אלופת אירופה בזכות צמד מהיר של סילבה (17, 21) ושער של בן יידר (39). קבוצת התחתית הפתיעה את הקטאלונים עם מהפך תוך שתי דקות אחרי שער ענק של קוטיניו

קבוצות: לגאנס
(גודל טקסט)

המחזור השישי בליגה הספרדית נמשך היום (רביעי) עם ארבעה משחקים,והפתעות ענק נרשמו כאשר גם ברצלונה וגם ריאל מדריד הפסידו. במשחק הראשון ברצלונה הופתעה עם 2:1 ללגאנס ובמשחק השני הביסה סביליה את ריאל 0:3.

לגאנס – ברצלונה 1:2
רק ביום ראשון איבדה ברצלונה את המאזן המושלם שלה כשסיימה בתיקו 2:2 עם ג'ירונה, והיא קיוותה להתעודד עם משחק חוץ קל אצל לגאנס החלשה שעדיין לא ניצחה העונה. זה גם התחיל טוב, עכשבדקה ה-12 פליליפה קוטיניו הניף את הרגל ממרחק 20 מטרים וירה וולה יפהפה לרשת, וגם בירידה להפסקה הכל נראה ורוד. אבל בדקה ה-52 הגנת בארסה נתפסה לא מוכנה ונביל אל זאהר העניש בנגיחה, ודקה לאחר מכן היה זה אוסקר רודריגס – המושאל מריאל מדריד – שהדהים את אלופת ספד עם שער בסיום עוד מתפרצת. ואלוורדה זרק למערכה את סוארס, ג'ורדי אלבה ומלקום, אבל גם הם לא הצליחו להחזיר את ברצלונה למשחק.

נקודה אחת בשלושה ימים זה בהחלט מאזן שצריך להדאיג את ואלוורדה. עד לפני פחות משבוע הקבוצה שלו ברחה לליגה, ופתאום הכל מסתבך. ברצלונה עומדת כעת בפני שבועות קשים בהם תפגוש לפי הסדר את בילבאו, טוטנהאם, ולנסיה, סביליה, אינטר וריאל וההפסד היה בדיוק מה שמאמן הקטאלונים לא צריך על הראש. עבור לגאנס, לעומת זאת, זה ניצחון הליגה הראשון העונה והוא מקפיץ אותה מעל לקו האדום בדיוק בזמן.

שחקני לגאנס חוגגים. ניצחון ראשון העונה דווקא על האלופה (AFP)
שחקני לגאנס חוגגים. ניצחון ראשון העונה דווקא על האלופה (AFP)

סביליה – ריאל מדריד 0:3
ריאל עלתה למשחק בידיעה שניצחון יקפיץ אותה מעל ברצלונה למקום הראשון בטבלה. מקום זה, היא הציגה הגנה מביכה ונתנה לאנדלוסים לחדור כמה שהם רוצים. אנדרה סילבה ניצל את הנדיבות הזאת כדי להרשית פעמיים תוך ארבע דקות (17, 21), ולקראת סיום המחצית וויסאם בן יידר הוסיף אחד משלו (39) כדי להדהים את אלופת אירופה. זהו הפסד הליגה הראשון של ריאל מאז ה-1:0 לאספניול בפברואר.

אבל יותר מההגנה של ריאל, הסיפור הוא ההתקפה של סביליה. בתוך פחות משבוע הבקיעה החבורה של פאבלו מאצ'יץ 14 שערים: ב-0:5 על סטנדרד ליאז' בליגה האירופית בחמישי, ב-2:6 על לבאנטה ביום ראשון ועכשיו עם התוצאה הזו. לא ברור מה הם אוכלים שם בדרום ספרד, אבל אם הם ימשיכו בתפריט הזה רק דברים טובים יקרו להם.

תוצאה נוספת
אתלטיק בילבאו – ויאריאל 3:0

ולנסיה – סלטה ויגו 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי