ליאו מסי ערך שיחה לשחקני ברצלונה אחרי התיקו נגד בילבאו

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

אחרי שהאלופה סיימה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, הקפטן ערך שיחה בחדר ההלבשה, ציין שמדובר בנורת אזהרה עבור הקבוצה שצפוי לה לוח משחקים קשה, וציין דגשים בהם בארסה צריכה להשתפר כבר לקראת טוטנהאם

(גודל טקסט)
אחרי התיקו נגד אתלטיק בילבאו שהשלים שלושה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, בברצלונה מודאגים ממצב הקבוצה. מדובר בתופעה שקרתה לה רק ארבע פעמים בעשור האחרון, ואם זה לא מספיק, אוקטובר זימן לה לוח משחקים לא קל בכלל, כשכל אחד מהם צפוי להיות קרב בפני עצמו, ואולי פגרת הנבחרות באמצע החודש תוכל לעזור לה.


בארסה תפתח את החודש בוומבלי במשחק נגד טוטנהאם בליגת האלופות ביום רביעי הקרוב. לאחר מכן תתארח במסטאיה אצל ולנסיה בליגה (7 באוקטובר), אחרי פגרת הנבחרות תארח את סביליה שנמצאת בכושר נהדר (20 באוקטובר), תפגוש את בסן סירו בליגת האלופות (24 באוקטובר) ותסיים את החודש עם קלאסיקו ביתי נגד ריאל מדריד בקאמפ נואו (28 באוקטובר).


בעיתון "מונדו דפורטיבו" הדגישו היום שליאו מסי, שלא נוהג להתבטא הרבה, חרג מהרגלו ודיבר אחרי התיקו נגד בילבאו והבהיר לכולם שהתוצאות החלשות הן נורת אזהרה לקבוצה וציין כמה נקודות חולשה של שברצלונה, אבל גם הדגיש שאסור להיכנס לפאניקה. לואיס סוארס דיבר אף הוא ובלי לנקוב בשמות שחקנים, טען שיש כאלה שלא נותנים הכל במשחקים. ב"ספורט" נכתב שדבריו של מסי נאמרו אחרי שבחדר ההלבשה הבינו שהקבוצה חולה וחייבים לעשות משהו כדי להוציא אותה מהבוץ. ברצלונה רואה בליגת האלופות סוג של אפשרות להתאושש ולחזור למסלול.


INFOGRAPHIC: Barça have only put together a stretch of 3 straight LaLiga games without a win only 4 times in the last 10 years #fcblive [lesportiu] pic.twitter.com/11wetLDoRE

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) October 1, 2018

ב"מונדו דפורטיבו" נכתב שמסי ציין שבמצבים שברצלונה נקלעה לפיגור היא לא מכתיבה את הקצב, לאחר שבשישה משחקים מתוך תשעה היא פיגרה בתוצאה. בנוסף ציין הארגנטינאי שהקבוצה סופגת יותר מבעבר ושיש לחזק את ההגנה שספגה העונה שמונה שערים בשבעה מחזורים, פי ארבע מאשר בעונה שעברה באותו פרק זמן. בנוסף, רק חמישה שערים מתוך 18 השערים של הקבוצה בליגה נכבשו במחצית הראשונה כשמול בילבאו היו לברצלונה 12-13 הזדמנויות לכבוש והן לא נוצלו.


בנוסף העביר מסי מסר שהוא מאמין בסגל הקיים, זאת במטרה לעודד את השחקנים מאחר שהמשימה הכי חשובה לו העונה היא זכייה בליגת האלופות לראשונה מאז 2015. הבעיה העיקרית של הקבוצה היא בהגנה וארנסטו ואלוורדה ייאלץ להסתדר בשבועות הקרובים ללא סמואל אומטיטי וסרג'י רוברטו הפצועים.


| AUTOCRÍTICA | Portada @sport | Lunes 1 de Octubre pic.twitter.com/RlIvaEHHdD

— Noticias Barça (@news_viscabarca) September 30, 2018

למעט יובנטוס, כל הקבוצות הגדולות באירופה הפסידו נקודות ולא מחזיקות במאזן מושלם כך שברצלונה יכולה להתנחם בכך. ריאל מדריד הפסידה פעמיים, ליברפול סיימה בתיקו נגד צ'לסי, פאריס סו ז'רמן הפסידה לליברפול בליגת האלופות וכו'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי