ברצלונה רוצה את דה ליכט וראביו, אלבה מבוקש ביונייטד

מתיאס דה ליכט
מתיאס דה ליכט | Gettyimages

אלופת ספרד מעוניינת בבלמה הצעיר של אייאקס כגיבוי לג'רארד פיקה שנחלש לאחרונה, מחירו עשוי להיות 70 מליון יורו. גם הקשר הצרפתי שסירב להארכת חוזה מצד קבוצתו פ.ס.ז' על הפרק. השדים האדומים מעוניינים במגן

(גודל טקסט)
חושבת קדימה. למרות שאנחנו נמצאים כמעט שלושה חודשים עד פתיחת חלון ההעברות של חודש ינואר, בורסת השמות של המועמדים לברצלונה מתחילה להיערם מחדש. העיתון "מונדו דפורטיבו" מדווח הבוקר (רביעי) שבלם אייאקס אמסטרדם סטפן דה ליכט וקשר פאריס סן ז'רמן אדריאן ראביו נמצאים בראש רשימת הרכש של הבלאוגרנה. דה ליכט אמור להגיע בקיץ הקרוב כדי להוריד לחץ מג'רארד פיקה שיהיה בן 32 ומגלה ירידה ביכולתו בתקופה האחרונה.


ברצלונה תהייה מוכנה להשקיע סכום כסף לא מבוטל בבלם בן ה-19, שצפוי להגיע ל-70 מליון יורו. דה ליכט, ששיחק כבר בגיל 17 בגמר הליגה האירופית נגד מנצ'סטר יונייטד ומאז נמצא במעקב של אלופת ספרד. אחרי הבלם בן ה-19 עוקבים מועדוני פאר ונספים כמו מנצ'סטר יונייטד, יובנטוס, מנצ'סטר סיטי, פאריס סן ז'רמן, ריאל מדריד ובאיירן מינכן כך שלא ברור אם ינחת דווקא בברצלונה.


השחקן השני, שנזכר בהקשר לקבוצה כבר תקופה ארוכה הוא קשרה הצרפתי הנהדר של פאריס סן ז'רמן, אדריאן ראביו, שכבר הביע את רצונו לעזוב את אלופת צרפת. הוא סירב כבר ארבע פעמים להצעות מצד קבוצתו להאריך את חוזהו. בעוד שלושה חודשים יוכל הקשר לנהל מו"מ חופשי עם ברצלונה כיוון שחוזהו מסתיים בקיץ. פ.ס.ז' כבר מתכוננת לעזיבתו ורוצה את אנגולו קאנטה מצ'לסי.


מעבר לרכישות, בארסה תרצה להשאיר אצלה את שחקנייה המרכזים ביניהם גו'רדי אלבה שרוצה להאריך את חוזהו בקבוצה על אף התעניינות בו ממנצ'סטר יונייטד. חוזהו של המגן מסתיים בקיץ 2020, וראשי הקבוצה הבטיחו לו שיאריכו את חוזהו ב-2019, אך סוכניו רוצים להאריך את החוזה כבר עכשיו. על אף הפערים, שני הצדדים מעוניינים בהמשך ההתקשרות בין המגן לקבוצה.


DE LIGT – RABIOT

PRIORITARIOS

PORTADA DE MUNDO DEPORTIVO pic.twitter.com/UKehWra6rc

— Mundo_Blaugrana (@Blaugranas_sv) October 9, 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי