נשיא סיטי: "הצעתי למסי פי שלושה מהסכום שהוא מרוויח בברצלונה"

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

חלדון אל מובראק הודה: "רציתי לצרף אותו, ביקשתי עזרה מפפ, אבל הוא לא רצה לבוא". דיווח ב"מונדו": למרות שהפרעוש האריך את חוזהו עד 2021 רק לפני שנה, אלופת ספרד תגיש לו הצעה חדשה עד 2022 או 2023

(גודל טקסט)
ברצלונה נמצאת בעיצומו של משבר אחרי שהקבוצה לא ניצחה ארבעה משחקי ליגה ואיבדה את המקום הראשון בספרד, אבל היחיד שמגלה יכולת גבוהה מאוד בברצלונה, כתמיד, הוא ליאו מסי.


העונה, אולי יותר מתמיד, ברור לכל שללא מי שלדעת רבים נחשב לשחקן הטוב בעולם ברצלונה הייתה בהחלט עשויה להיות קבוצת אמצע טבלה – על פי יכולת בלבד – כשהפרעוש כבש עד כה 11 שערים בכל המסגרות. בשל כך, לפי "מונדו דפורטיבו" הכוונה היא להאריך את חוזהו של ליאו מסי פעם נוספת במטרה לנסות להשאיר אותו במועדון כמה שיותר וגם לתגמל אותו על היותו נקודת אור בודדת.


מסי חתם עד 2021 בברצלונה בנובמבר בשנה שעברה, אבל ההנהלה כבר בוחנת אפשרות להציע לו לחתום עד 2022 או עד 2023. ב-2021 מסי כבר יהיה בן 34, אבל ההערכה היא שמסי יישאר ביכולת טובה גם בגיל הזה ויעשו את הכל כדי להשאיר אותו במועדון. לכן הוא עשוי להישאר עד גיל 35 ואפילו 36. על פי הידיעה, התוכנית היא להאריך את חוזהו רק בעונה הבאה, ב-2019/20, אולם ההנהלה רוצה להגיע להסכם בעל פה עם מסי כבר העונה. כך או כך מובן מאליו שבברצלונה רוצים שמסי יתלה את נעליו בקאמפ נואו ולא יעזוב כמו קרלס פויול, צ'אבי ואנדרס אינייסטה.



ליאו מסי. רוצים לסכם עמו כבר עכשיו על הארכה נוספת (Gettyimages)


בחוזהו הנוכחי קיים סעיף על פיו הוא יוכל לעזוב ללא תמורה החל מ-2020 אם לא מדובר במעבר לקבוצה אירופית בכירה, אחרת ישנו סעיף שחרור על סך 700 מיליון יורו. דבר דומה היה עם אינייסטה שעבר ללא תמורה לליגה היפנית. יחד עם זאת בברצלונה גם מוכנים לכבד החלטה אחרת של מסי. הוא אמר בראיונות שהוא ישחק בברצלונה כל עוד הוא מרגיש שהוא ברמה הדרושה ויכול לתרום לקבוצה. 


 

בתוך כך – חלדון אל מובראק, נשיא מנצ'סטר סיטי, חשף שאלופת אנגליה ניסתה לצרף את ליאו מסי, זאת בעזרתו של מאמנו לשעבר פפ גווארדיולה.  "ניסיתי להביא את מסי ולא הצלחתי", הודה. "ביקשנו מפפ לעזור ולשוחח איתו, הצענו לשלם לו פי שלושה ממה שהוא מרוויח בברצלונה, אבל הוא לא היה מעוניין".

 
 

Man City president: 'We offered Messi triple of his salary' https://t.co/QcDqErXCWHpic.twitter.com/FZclg8ZJ7j

— CalcioMercato (En) (@CmdotCom_En) 13 באוקטובר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי