דיווח: ואלוורדה שוקל לעזוב את ברצלונה בסיום העונה

ארנסטו ואלוורדה עם ג'רארד פיקה
ארנסטו ואלוורדה עם ג'רארד פיקה | AFP

בתקשורת הקטאלונית טוענים שמאמן האלופה מאוכזב מכך שההנהלה לא מגבה אותו והוא עשוי לסיים את דרכו במועדון לפני בתום שנתיים בתפקיד. ראמון פלאנס צפה מקרוב בשני שחקני אייאקס ב-0:3 של הולנד על גרמניה והתרשם

(גודל טקסט)
בתקשורת הקטאלונית פורסם הערב (ראשון) שארנסטו ואלוורדה שוקל לעזוב את ברצלונה בסיום העונה, זאת למרות שהוא מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה.


על פי אותו פרסום, המאמן מרגיש שהוא לא זוכה למספיק תמיכה מהנהלת ברצלונה בעקבות פתיחת העונה החלשה והוא אינו מרוצה מכך שמעמדו בתקופה האחרונה לא יציב.


ואלוורדה, כזכור, מונה למאמן ברצלונה בקיץ שעבר והוליך את הקבוצה לדאבל, אך הודח במפתיע על ידי רומא ברבע גמר ליגת האלופות עם 3:0 משפיל בבירת איטליה.


בתוך כך, בספרד טוענים שראמון פלאנס, המנהל הטכני של בארסה, צפה מקרוב בפרנקי דה יונג ומתיאס דה ליכטר מאייאקס ב-0:3 המרשים של נבחרת הולנד על נבחרת גרמניה והתרשם מיכולתם של שני השחקנים המוכשרים שהוזכרו לא אחת כמועמדים להצטרף לברצלונה.


Ernesto Valverde is weighing up his options and remains unsure if he will continue at Camp Nou past the end of the season, according to reports in Catalonia: https://t.co/0xg8u8UaErpic.twitter.com/IXvtHQqbl8

— AS English (@English_AS) 14 באוקטובר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי