דיווח: פ.ס.ז' תתחרה עם ברצלונה על דה יונג ודה ליכט

פרנקי דה יונג, מתיאס דה ליכט
פרנקי דה יונג, מתיאס דה ליכט | Gettyimages

לפי "מארקה" בארסה עשויה לשלם מעל 100 מיליון יורו על השניים בקיץ, אך ב"מונדו דפורטיבו" פורסם שהצרפתים ייכנסו למירוץ ועלולים לייקר את העסקאות משמעותית, לשמחתה של אייאקס. ורמאלן הפצוע ייעדר שישה שבועות

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
נבחרת הולנד המתחדשת הרשימה מאוד בשבת האחרונה כשהביסה 0:3 את גרמניה בליגת האומות, ומי שצפו בעניין מיוחד במשחק לפי "מארקה" היו ראשי ברצלונה, שעקבו אחרי הכשרונות הצעירים של אייאקס, הבלם מתיאס דה ליכט והקשר פרנקי דה יונג שפתחו בהרכב של רונאלדו קומאן והציגו יכולת ברמה גבוהה.


בקאמפ נואו רואים בדה ליכט פתרון לטווח הארוך עבור ההגנה שסבלה בשנים האחרונות מחוסר יציבות ולא מעט פציעות. בנוסף, בעקבות העובדה שסרחיו בוסקטס ואיבן ראקיטיץ' חגגו יום הולדת 30 בשנה האחרונה מציג גם את דה יונג כמטרה בעדיפות גבוהה עבור ברצלונה. כזכור, הקשר היה מבוקש באלופת ספרד בקיץ האחרון אך נשאר בסופו של דבר באייאקס. עוד נכתב ב"מארקה" שבמקרה שהקבוצה ההולנדית תסכים להיפרד משניים מהשחקנים המרכזיים שלה, ברצלונה תיאלץ לשלם לפחות 100 מיליון יורו על הצמד המוכשר.


עם זאת, צירופם של השניים לא יהיה משימה פשוטה במיוחד כשמועדוני פאר נוספים באירופה מעוניינים לצרף את שני הכשרונות ההולנדים ולפי "מונדו דפורטיבו" הקטלאני אחת המתחרות העיקריות עם בארסה על שירותיהם של השניים היא פאריס סן ז'רמן, מה שלא רק מסכן את שתי העסקאות עבור אלופת ספרד, אלא גם עלול להעלות את מחירן באופן משמעותי. אייאקס מצידה אומנם הצליחה להשאיר אצלה את דה יונג העונה, אך יודעת שבקיץ הבא זו תהיה משימה לא פשוטה עד בלתי אפשרית, ותנסה לנצל את את הקרב בין שני המועדונים כדי לגרוף כמה שיותר רווחים ממכירתם של השניים.



דה ליכט ודה יונג. בדרך לספרד או לצרפת? (Gettyimages)


ובזמן שברצלונה חולמת על דה ליכט, בינתיים היא איבדה בלם אחר ששיחק בעבר באייאקס. הקבוצה הודיעה היום שלאחר בדיקות שנערכו הבוקר תומאס ורמאלן סובל מפציעה בשריר הירך ומשמעות הדבר היא שהבלם הבלגי ייעדר שישה שבועות מהמגרשים ויהיה כשיר לכל המוקדם למשחק מול אתלטיקו מדריד ב-24 בנובמבר. ורמאלן מצטרף לרשמית הפצועים בהגנה של ברצלונה שכבר כוללת את סמואל אומטיטי וסרג'י רוברטו.

❗MEDICAL REPORT: Thomas Vermaelen has a right hamstring injury. More details forthcoming. pic.twitter.com/mmACSOkstV

— FC Barcelona (@FCBarcelona) October 15, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי