דיווח: ברצלונה רוצה לצרף את את איבנוביץ', מלקום שוקל לעזוב

איבנוביץ'
איבנוביץ' | Gettyimages

בעקבות הפציעות של ורמאלן ואומטיטי והיכולת הירודה של פיקה, הקטאלונים מחפשים בלם לטווח הקצר בחודש ינואר. הסרבי שמשחק בזניט הוזכר, גם חזרה של מסצ'ראנו מסין על הפרק. הברזילאי מאוכזב ממעמדו

(גודל טקסט)

כלי התקשורת בספרד ממשיכים לעסוק ברכש הפוטנציאלי של ברצלונה, שמחפשת לחזק את מרכז ההגנה שלה באופן מיידי. "מונדו דפורטיבו" מפרסם שאחרי הפציעות של סמואל אומטיטי ותומאס ורמלאן והיכולת החלשה של ג'רארד פיקה, אחד השמות המפתיעים שעשויים להגיע בינואר הוא לא אחר מבראניסלב איבנוביץ' הסרבי בן ה-34, שעשה את ימיו היפים בצ'לסי האנגלית. הכוונה היא להשאילו מקבוצתו זניט סט. פטרסבורג עד לסיום העונה. מתיאס דה ליכט, ששמו עולה על הפרק כבר פרק זמן ארוך, צפוי להגיע אם וכאשר רק בקיץ, כשהכוונה היא להביא בלם גם בינואר לטווח הקצר.

איבנוביץ', שקיבל את הצ'אנס שלו בבלוז מאברם גרנט שאימן שם בזמנו, עונה על הפרופיל שברצלונה מחפשת. מדובר בבלם מנוסה שעדיין נמצא בכושר טוב ויכול לכסות על הבלמים הפצועים של הקבוצה. מה גם, שהוא כובש לא מעט שערים, וכבש בתקופתו בצ'לסי לא פחות מ-34 שערים.

בקבוצה מחפשים בנרות שחקן הגנה נוסף כשגם החזרתו של חאבייר מסצ'ראנו מחביי הסינית עלתה על הפרק. העובדה שהוא מאוד אהוד בקאמפ נואו והוא יכול בסיטואציה הנוכחית לשחק לא מעט, עשויה להחזירו לחצי עונה בקטאלוניה. שמות נוספים שהוזכרו הם בנדיקט הוודס בן ה-30 שמשחק בלוקומוטיב מוסקבה ורשם 44 הופעות בנבחרת גרמניה, בלם חטאפה הקונגולזי דז'נה דקונאם בן ה-26, אוניי נונס בן 21 מאתלטיק בילבאו שהיה על הכוונת של הקבוצה בעבר כבר ומשתייך לסגל הרחב של נבחרת ספרד, אך עוד לא שיחק עד כה.


מסצ'ראנו במדי ברצלונה. יעשה קאמבק ? (gettyimages)

בתקשורת אף הגדילו לעשות והזכירו אופציות נוספות של בלמים שעשויים להגיע: מיראנדה בן ה-34 המשחק עדיין בנבחרת ברזיל ובאינטר, אדיל רמי בן ה-32 ממארסיי, זו'זה פונטה הפורטוגלי בן 34 מליל, פדרו גורמל מגרמיו בן 29, נוון סובוטיץ' אקס דורטמונד בן 29 שכיום משחק בסט. אטיין והולגר באדשטובר בן ה-29 משטוטגארט שהיה פצוע פעמים רבות ושיחק בבאיירן מינכן בזמנו.

בנושא אחר, מלקולם הברזילאי, שנרכש רק הקיץ ב-41 מליון יורו מבורדו בתום סאגה ארוכה ומחטף מרומא, מאוכזב מאוד ממעמדו אחרי שלא היה בסגל מספר פעמים והוא רוצה לעזוב את אלופת ספרד. אינטר ויובנטוס שהוזכרו כמועמדות לצרפו הודיעו לנציגיו של השחקן שהן לא בתמונה.


רוצה לעזוב את ברצלונה. מלקום (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי