זעזוע? קונטה אמר 'כן' לריאל. מסתמן: הזאר מתרחק ממדריד

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | Gettyimages

ז'ולן לופטגי צריך לחשוש? לפי "קוריירה דלו ספורט", אלופת אירופה פנתה בשני האחרון למאמן האיטלקי שהביע את הסכמתו להגיע. צ'לסי מתכוונת לשדרג את חוזהו של הכוכב הבלגי במטרה לטרפד את המעבר

(גודל טקסט)

האם זה השינוי שיחזיר את ריאל מדריד למסלול? ב"קוריירה דלו ספורט" האיטלקי פורסם הבוקר (חמישי) שריאל מדריד פנתה למנג'ר שעזב את צ'לסי בקיץ האחרון, אנטוניו קונטה, על מנת שיחליף בקבוצה את ז'ולן לופטגי. אלופת אירופה תפגוש ביום שבת את לבאנטה, ומשחק חמישי ברציפות ללא ניצחון של הקבוצה עלול בהחלט לערער את מעמדו של המאמן הספרדי.

ריאל מדריד לא רק שלא ניצחה בארבעה משחקים רצופים, אלא גם הפסידה בשלושה מהם כשההפסד 3:0 לסביליה היה צורב במיוחד. בנוסף היא לא כבשה בהם כלל וכל המדדים שלה הם השליליים ביותר מזה שנים. לפי הדיווח, הנהלת המועדון פנתה ביום שני לקונטהעל מנת לשאול אם הוא פנוי לתפקיד, והוא מצידו ענה שכן ושהוא יכול לפתור את עניין החוזה מול צ'לסי. כזכור, האיטלקי עדיין מסובך במאבק משפטי נגד צ'לסי ורומן אברמוביץ' ודורש ממנה לשלם לו פיצוי של 10 מיליון ליש"ט אחרי שפוטר מתפקידו ומאוריציו סארי נכנס לתפקיד. יחד עם זאת הוא עשוי להשתכנע לנטוש את המאבק כדי לקבל את אימון אחת הקבוצות הגדולות בעולם אם לא הגדולה שבהן.

מועמד נוסף לרשת את לופטגי, או לפחות מועמד מטעם עצמו הוא מיכאל לאודרופ שלפי ערוץ הטלוויזיה "טלמדריד" הציע את עצמו להנהלת המועדון. הדני בן ה-54 שיחק במועדון בעבר, אימן לאחרונה בליגה הקטארית ובעבר גם בקבוצות כמו חטאפה, מאיורקה, וסוונזי. בקיץ הוא הוזכר כמועמד לרשת את זינדין זידאן בריאל מדריד, אך סוכנו הכחיש את השמועות.


קונטה בברנבאו כמאמן יובנטוס. יחזור כמאמנם של מודריץ ומרסלו? (Gettyimages)

בינתיים, בתקשורת הספרדית נטען שללופטגי יש שלושה משחקים להוכיח את עצמו: בליגה הספרדית נגד לבאנטה בשבת, בליגת האלופות מול ויקטוריה פלזן ביום שלישי וכמובן בקלאסיקו נגד ברצלונה בקאמפ נואו שייערך ביום ראשון ה-28 באוקטובר. מאמן נבחרת ספרד לשעבר יכול להתעודד מכך ששחקניו הרשימו במדי הנבחרות שלהם וחוזרים ממשחקי ליגת האומות ללא פציעות, בלי שניזוקו ממה שקרוי "וירוס פיפ"א".

בנושא אחר, אתמול פורסם שנשיא צ'לסי ברוס באק הצהיר שהקבוצה תעשה כדי הכל להשאיר את אדן הזאר בבלוז בעקבות ההתעניינות מריאל מדריד והיכולת האדירה מתחילת העונה. היום פרסם העיתון הבלגי HLN כי צ'לסי תציע להזאר 18 מיליון יורו לעונה לעומת 13.5 מיליון יורו שהוא מרוויח כיום. לשם השוואה, קווין דה בריינה מרוויח 15 מיליון יורו לעונה במנצ'סטר סיטי. חוזהו של הזאר יסתיים ב-2020. כיום הוא משתכר כ-230 אלף לשבוע ולפי העיתון צ'לסי תציע לו בחוזה החדש 360 אלף לשבוע.

חוזהו של אדן הזאר ישודרג באופן משמעותי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי