איסקו: "רונאלדו? אי אפשר לבכות על מישהו שלא רצה להישאר"

איסקו
איסקו | AFP

הקשר פתח את הפה במסיבת העיתונאים לקראת פלזן בליגת האלופות: "כל הזמן מדברים רק עליו. לופטגי? אם מעיפים אותו צריך להעיף גם את כל השחקנים". המאמן: "לא מודע לפוקוס עליי". מרסלו יעזוב ליובה בינואר?

(גודל טקסט)
ליגת האלופות חוזרת מחר (שלישי) כשגולת הכותרת היא שוב ריאל מדריד שגונבת את ההצגה מכריסטיאנו רונאלדו והמפגש שלו נגד האקסית מנצ'סטר יונייטד, בשל הקשיים שעובר המועדון שלא ניצח כבר חמישה משחקים ברציפות. במצב כזה, גם משחק לא הכי מעניין כמו נגד ויקטוריה פלזן בסנטיאגו ברנבאו לצלילי משרוקיתו של אוראל גרינפלד הפך למסקרן במיוחד.


הבלנקוס הפסידו במפתיע במשחק הקודם 1:0 לצסק"א מוסקבה ומדורגים כרגע במקום השני, צמודים לרומא. הפסד הפעם עשוי לגרור את פיטוריו המידיים של ז'ולן לופטגי, שעובר את הפתיחה הגרועה ביותר של הקבוצה בליגה מזה 66 שנה. לופטגי צפוי לפתוח עם ה-11 הכי טובים שיש לרשותו כאשר טוני קרוס, גארת' בייל וקרים בנזמה שלא פתחו בהפסד 2:1 ללבאנטה יחזרו להרכב.


איסקו יצא בהצהרה חזקה מאוד נגד כריסטיאנו רונאלדו, ואמר: "אנחנו לא יכולים לבכות כל הזמן על מישהו שלא רצה להיות פה. כל הזמן מדברים רק עליו. אולי תשאלו אותו למה עזב". לעומת זאת, על שחקנים אחרים הוא אמר: "אני מתגעגע לגארת' בייל כשהוא לא משחק, ולדני קרבחאל כשהוא פצוע".


איסקו.
איסקו. "האחריות היא של כולם, צריך למצוא את האיזון" (AFP)


מצבו האישי: "אחרי הניתוח שעברתי באפנדיציט אני בכושר פחות טוב וזה ייקח זמן לחזור לאיך שהייתי. חזרתי יותר מוקדם ממה שציפיתי ואני רוצה מאוד לעזור לקבוצה להתאושש. לגבי התוצאות זה לא קל להעריך מה קרה, אבל תמיד יצאנו ממצבים קשים בעבר. אנחנו זקוקים להרבה רוגע ואחריות. אנחנו נותנים הכל במגרש וכשמפסידים חוזרים הביתה בהרגשה רעה. האחריות היא של כולם ולא רק של המאמן. אנחנו צריכים למצוא את האיזון בין חלקי הקבוצה ולבדוק את הטעויות".


מה לא עובד: "לא מאמין במקריות אלא בעבודה קשה. יש לי אמון בקבוצה שלנו. אנחנו ווינרים, הראינו את זה בעבר. מקווה שהרע כבר מאחורינו ושהמשחק מחר מול פלזן יהיה נקודת תפנית. שניתן הנאה לאוהדים שלנו. לופטגי תמך בי בעבר כשלא שיחקתי מספיק בריאל מדריד. אני מכיר אותו שנים כמאמן מצוין שעשה דברים גדולים בנבחרת. כל הקבוצה מאמינה בו ובוטחת בו. זה תלוי בנו השחקנים לשנות הכל".


טירוף להחליף מאמן: "נדמה לי שזה אכן יהיה טירוף להחליף כעת את לופטגי. אם יעיפו אותו צריך גם לזרוק את כל השחקנים כי כולנו משחקים. לא מאמין שלתקשורת יש את הכוח להעיף את המאמן. רוצים להמציא שיש ויכוחים בחדר ההלבשה וזה שקר".


לופטגי.
לופטגי. "אם אתם רוצים לראות מאמן מדוכא אל תבואו לפה" (Gettyimages)


המאמן עצמו דיבר מיד לאחר מכן: "למדתי מהמועדון הזה להילחם ואני אלחם לשנות את המצב," אמר לופטגי, "נילחם נגד קבוצה שאנחנו מכבדים. אם אתם רוצים לראות מאמן מדוכא אל תבואו לכאן. הקבוצה לא נראית אחרת מלפני משחקים קודמים".


האם זה המשחק האחרון שלו כמאמן: "מה שאני מרגיש זה שיש לנו משחק שמכניס אותנו למוטיבציה ונגיע למשחק בהתלהבות והאנרגיה הכי גדולים. אני לא יכול לאשר כלום אם אתם רוצים לשאול אותי מה יקרה בעוד חודש. אנחנו מפוקסים למשחק מחר".


מה חושבים בחדר ההלבשה: "השחקנים חזקים והתגברו בעבר על רגעים קשים. פלזן קבוצה פיזית עם שחקנים איכותיים ומאוזנת טקטית. הפוקוס עלי גדול מדי? אני לא מודע לזה". ישמור על בייל לקלאסיקו: "מי שישחק מחר ישחק עבור המשחק מחר ולא יחשוב על שבת".


בייל.
בייל. "לא עושה חישובים למשחק בשבת" (Gettyimages)


בינתיים, האם ריאל תספוג מכה נוספת כבר בינואר הקרוב? על פי העיתון "טוטו ספורט", שהוביל בידיעות על המעבר של כריסטיאנו רונאלדו מהבלאנקוס ליובה, התשובה היא כן. בעיתון פורסם היום בשער הראשי כי מרסלו ביקש מראשי ריאל מדריד לעזוב ליובה. רונאלדו לחץ בקיץ על מרסלו להגיע, אבל בריאל מדריד לא היו מוכנים לשמוע מהאופציה הזאת.


כעת מתעקשים בעיתון שמרסלו ביקש בצורה ברורה לעזוב והודיע על כך באמצעות הסוכנים שלו. לפי הדיווח, פלורנטינו פרס קיבל בצורה קשה את הבקשה של מרסלו הנחשב מכוכבי הקבוצה. בעיתון טוענים שביובנטוס כבר תכננו את הדרך בה יביאו את מרסלו לקבוצה. הם יימכרו את אלכס סנדרו לקבוצה בפרמיירליג ב-50 עד 60 מיליון יורו ובסכום הזה הם יוכלו לרכוש את המגן הברזילאי.


Ecco al prima pagina dell'edizione odierna:
– Esclusivo #Marcelo: Voglio la #Juve
#Inter, ci sei anche tu!
– Forza #EmreCan. Torna presto a fare il gladiatore
Leggi l'edizione digitale ➡️ https://t.co/mcLPYlFdgipic.twitter.com/4BsVwRhtHA

— Tuttosport (@tuttosport) 22 באוקטובר 2018


בתחילת ספטמבר טען מרסלו בטלוויזיה של ריאל מדריד כי הוא לא חושב לעזוב: "אני מאושר בריאל מדריד. אנשים יודעים שזה הבית שלי. נשארו לי עוד הרבה שנים לסיום החוזה (2022), אני מאושר כאן והיו הרבה פרסומים טיפשיים כאילו אני רוצה לעזוב, אבל למעשה אני מתרגש כמו ויניסיוס ג'וניור כאילו הגעתי בפעם הראשונה לקבוצה בגיל 18. אני רוצה להישאר בקבוצה עד הסוף". יחד עם זאת, למרות דבריו צריך לזכור שלא הרבה האמינו שרונאלדו יעזוב בקיץ ליובה. בכדורגל היום הכל אפשרי. למרסלו היה נוח להכחיש הכל בספטמבר כשחלון ההערות נסגר, אבל כנראה שיהיה תפוח אדמה לוהט בינואר הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי