סולארי הוצג בריאל: "לא מרגיש שהשחקנים מביטים בי בחשד"

סנטיאגו סולארי
סנטיאגו סולארי | AFP

בין אם מדובר במינוי זמני או לא, עידן חדש החל. מאמן קבוצת המשנה החליף את לופטגי שפוטר והעביר אימון ראשון לקראת משחק הגביע מול מלייה (רביעי, 20:30 בספורטHD4), בו צפוי לפתוח ויניסיוס. קרע לרפאל וראן

(גודל טקסט)
עידן חדש בריאל מדריד יצא לדרך. בין אם זה זמני או שלא, בינתיים הודיעו הבלאנקוס שזה רק למשחק הגביע מול מלייה (רביעי, 20:30 בספורטHD4), אבל על הקווים יעמוד סנטיאגו סולארי שמונה למחליפו של ז'ולן לופטגי ועשוי לשמור על התפקיד עד תום העונה אם יצלח את התקופה הקרובה.


בתקשורת הספרדית נכתב שסוכנו של קונטה כבר הגיע למדריד לצורך ניהול מו"מ, אלא שהתנגדות השחקנים ובראשם סרחיו ראמוס ופערים במו"מ ובתוכניות הרכש בין האיטלקי לבין ראשי המועדון עלולים לגרום לכך שיועדף מועמד אחר, אם כלל יגיע מחליף לסולארי שאימן עד כה את ריאל קסטייה, קבוצת המשנה של הבלאנקוס.


למרות האמור לעיל, רוברטו מרטינס, מאמן נבחרת בלגיה, נראה כמועמד המוביל לאמן את ריאל מדריד אם סולארי לא יקבל את המשרה. דובר ההתאחדות הבלגית סטפן ואן לוק אמר לסוכנות הידיעות הספרדית כי ריאל מדריד צריכה לפתוח במו"מ עם ההתאחדות אם היא רוצה להחתים את מרטינס הקטלאני. הוא סירב לאשר את המידע שלמרטינס – שחתום עד 2020 –  יש סעיף שחרור לקבוצות. "אנחנו לא דנים על החוזים שחתמה ההתאחדות בפומבי".


סולארי התייצב היום למסיבת עיתונאים לקראת מלייה ואמר: "הקבוצה פגועה, אבל נחושה להפוך את המצב. יש לנו קבוצה של לוחמים ואלופים שזכו בהרבה תארים עבור המועדון הזה. זינדין זידאן? בואו נשאיר אותו בצד בשקט. הוא היה אגדה. כדי להתאושש לכל שחקן חשוב המשחק הבא, הדקה הבאה. היה פער גדול בין האיכות של הסגל לתוצאות שהשיגו".



סולארי. "השחקנים פגועים ורוצים להפוך את המצב" (AFP)


אם הוא יהיה המאמן הקבוע: "לעבוד בריאל מדריד זו הזדמנות נפלאה. הזעתי בחולצה של המועדון הזה כשחקן עד הטיפה האחרונה. הפילוסופיה שלי כמאמן היא לצאת למלייה ושכל שחקן ישחק עם שתי ביצים. לא מרגיש שהשחקנים מביטים בי בחשד. הם מרגישים כמי ניצחו בעבר, הם פגועים עכשיו והם אלופים. זה רגע עדין ולכאן נכנס האופי של השחקנים. המטרה הראשונה היא לנצח מחר ונלך לאט לאט ממשחק למשחק. הגביע זה משחק חשוב כמו כל המשחקים. השחקנים פגועים ורוצים להפוך את המצב".


ובחזרה לאימון הבוקר. סולארי חסר את הפצועים דני קרבחאל, מרסלו, רפאל וראן, מריאנו דיאס וחסוס ואייחו, אבל התקשורת הספרדית דיווחה בהרחבה על כך שסנטיאגו פיזר חיוכים לכל עבר וניסה להקרין אווירה חיובית על אף ה-5:1 לברצלונה השבוע והמשבר העמוק אליו נקלעה הקבוצה. ריאל מדריד אישרה בוקר שפציעותיהם של מריאנו ושל וראן ישביתו אותם תקופה, אולם הבהירו כי אין עדיין הערכת זמן מתי ישובו. הבלם סובל מקרע בשריר  וייעדר כחודש, מריאנו ישוב תוך כשלושה שבועות וגם מרסלו צפוי לשוב לאחר פגרת הנבחרות באמצע נובמבר.


מספר שחקנים מקסטייה השתתפו הבוקר באימון הקבוצה הבוגרת והם ועשויים ליטול חלק במשחק הגביע הקרוב, כאשר ויניסיוס ג'וניור אף צפוי לפתוח. לאחר כרבע שעה הוצאה התקשורת מהמתחם, והדקות הראשונות מהאימון שתועדו על ידי "מארקה" מובאות בפניכם כאן:





הרכב משוער: קיקו קאסיה, אלבארו אודריוסולה, נאצ'ו, חאבי סאנצ'ס, סרחיו רגילון, דני סבאיוס, מרקוס יורנטה, פדריקו ואלוורדה, לוקאס ואסקס, מרקו אסנסיו, ויניסיוס ג'וניור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי