רונאלדו: "רק מסי ואני היינו בטופ העולמי יותר מעשור"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

העיתון "פראנס פוטבול" חשף פרטים נוספים מהראיון עם CR7 בו סיפר על כושרו: "זה לא סוף עידן, באתי לרשום היסטוריה", הסכום ששולם עליו: "אף שחקן בגילי לא עבר תמורת סכום כה גבוה" וסימן יעד לפרישה: "4-6 שנים"

(גודל טקסט)

אמש (שני), פורסמו מספר קטעים מעניינים במיוחד מראיון שערך כריסטיאנו רונאלדו לעיתון הצרפתי "פראנס פוטבול" בו סיפר לראשונה על הסיבות בעקבותיהן עזב את ריאל מדריד, יחסיו הרעועים עם נשיאו הקודם פלורנטינו פרס, ההשפעה על פרשת האוס בה הוא מעורב ועוד.

היום, פרסם העיתון עוד כמה שאלות מהראיון הגדול שערך עם CR7, בו נשאל בין היתר האם יש שחקנים שלדעתו יכולים לשחק ברמה הכי גבוהה כמוהו מעל עשור. רונאלדו השיב: "אפשר לספור אותם על כף יד אחת. זה אני וליאו מסי. אולי מישהו חושב ששזה סוף העידן עבורי, אבל אני אמשיך להיות שם. הגעתי ליובנטוס כדי לכתוב דף חדש בספר של השחקן הטוב בהיסטוריה. כדי לשמור על כושר, לא הסכמתי לקבל הצעות אקזוטיות מליגות גדולות אחרות. בגיל 33 אני עדיין אחד הטובים ביותר בעולם ומגיע לי לזכות בכדור הזהב גם העונה.

בנוגע לשלושת המועמדים לשלושת המקומות הראשונים, רונאלדו הטיל ספק הפעם במועמדותו של מסי וציין את המועמדים שלו : "הפעם, אני לא בטוח שמסי יהיה שם מניח שאלו יהיו מוחמד סלאח, לוקה מודריץ', אנטואן גריזמן, רפאל וראן, קיליאן אמבפה, אבל אני בספק אם הם מסוגלים להיות עשור בפסגה כמו שאני ומסי היינו".


מול מסי במדי ריאל מדריד. (gettyimages)

הסכום ששולם עליו כשעבר מריאל מדריד ליובנטוס (מאה מיליון יורו): " אף שחקן בגילי מעולם לא עבר ממועדון גדול אחד למועדון גדול אחר בסכום כזה. אני אומר זאת עם כל הכבוד לשאר השחקנים הגדולים בעולם. בגיל שלי והמעמד שלי, הם כבר הולכים לשחק בסין, הודו והאמירויות כדי לסיים את הקריירה, אבל בלי לשמור על רמת המשחק הגבוהה שהיתה להם. אני גאה שלא הלכתי בעקבותיהם, שאני חיה אחרת, ספורטאי מסוג אחר, אדם אחר ויש לי מוח אחר. כשאני אומר זאת, אני לא מתכוון שאני טוב מהם, אלא שאני שונה ולכן אני משחק בפסגת הכדורגל כבר 12 שנה".

הקינאה בו: "יש כאלה שלא אוהבים את העובדה שאני עדיין בפיסגה והיו רוצים שארד משם, אבל אני לא רואה עדיין את סוף הקריירה שלי מתקרב. אני תמיד אהיה שם ואני ראוי לזה. ההישגים והיכולת שלי מדברים בעד עצמם".

עניין הגיל: "הגיל הוא בראש בלבד. אני חושב אחרת וזה מאפשר לי להישאר בטופ העולמי. אני נהנה מהמשחק במשך יותר מעשור. אני יודע שיום אחד זה ייגמר. לא יודע מתי. עוד ארבע, חמש או שש שנים".

לסיום, התייחס שוב לפרשת האונס בה הוא מואשם לכאורה: "יש המון אנשים שתומכים בי כמו שיש כאלה שנגדי. לא איכפת לי מזה, אבל הכי גרוע שהייתי צריך להרגיע את אמא שלי. איתה דיברתי המון. כשכל זה ייגמר, אני רוצה לראות מה יגידו אלה שטענו נגדי. אני אחד מהאנשים הכי מפורסמים על כדור הארץ ואני מוכר, ואני יודע מה בדיוק קרה. אני גאה בחיי ואין לי בעיה או רצון להיות אנונימי שאף אחד לא מכיר אותו".


רונאלדו ואמו דולורס. נפגעה בשם בנה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי