סולארי: "אמרתי לוויניסיוס להיות אמיץ ולתקוף בכל הכוח"

ויניסיוס ג'וניור עם סנטיאגו סולארי
ויניסיוס ג'וניור עם סנטיאגו סולארי | Gettyimages

מאמן ריאל מדריד גילה מה אמר לברזילאי הצעיר, שהביא את הניצחון 0:2 על ויאדוליד: "הזכרתי לו גם לעשות הגנה כי בגיל הזה צריך". הכישרון אמר: "מאמן שנחזור ליוכלת הטובה". רגילון: "מרגיש יותר אוהד משחקן"

(גודל טקסט)
כנראה שז'ולן לופטגי היה צריך לשמוע בקולו של פלורנטינו פרס ולתת לוויניסיוס ג'וניור יותר דקות משחק. רק מבצע היחיד של הכישרון הברזילאי בדקה ה-84 שינה אתמול (שבת) את מהלך המשחק שהסתיים בסופו של דבר ב-0:2 ביתי של ריאל מדריד על ריאל ויאדוליד. השער אומנם היה עצמי כשהבעיטה של ויניסיוס פגעה בקיקו אוליבס והטעתה את השוער, אבל בגיל 18 כשאתה משחק בסנטיאגו ברנבאו המלחיץ והקבוצה במצב קשה, צריך אופי ואומץ כדי לעשות גם דברים כאלה. עד השער, נראה היה שסנטיאגו סולארי לא הביא עדיין שום בשורה לקבוצה שהזכירה את היכולת מעידן לופטגי.


הכותרת ב"אס" הייתה: "ויניסיוס הביא מזל", כשבתוך העיתון נכתב "ויניסיוס הגיבור בטעות". מי שנבחרו למצטיינים למצטיינים במשחק הם שני המגנים הצעירים, סרחיו רגילון ואלברו אודריוסולה, עם ציון של 3 אסים כל אחד. ויניסיוס קיבל אחד, קאסמירו שניים, כל השאר אחד וגארת' בייל ומרקו אסנסיו לא קיבלו ציון כלל. עורך העיתון אלפרדו רלאניו כתב: "יש דבר כזה מזל. ריאל מדריד שיחקה רע כמו קודם, אבל ניצחה. סולארי רשם שני ניצחונות בארבע ימים, אבל ריאל מדריד יכלה גם להפסיד ואז הייתה על הקרשים". הכותרת של "מארקה" הייתה: "ויניסיוס שינה את המזל של ריאל מדריד".


לפני שנערך החילוף, סולארי נראה מדבר אל ויניסיוס, ואחר כך גילה המאמן: "אמרתי לו להיות אמיץ, לא לחשוש ולתקוף בכל הכוח נגדם, אבל גם לזכור לרדת להגנה כי בגיל הזה אתה צריך להזכיר להם דברים כאלה. ההתקדמות של ויניסיוס טובה, אבל הוא עוד שחקן בקבוצה. ההערכה לגבי יכולתו תימדד לאורך זמן, אבל אם הוא התלהב כל כך מהשער זה רק עושה לו טוב".


#LaPortada Vinícius cambia la suerte al Madrid pic.twitter.com/YIdQVp5nfV

— MARCA (@marca) 3 בנובמבר 2018

על המשחק אמר הארגנטינאי: "זה היה ניצחון מאוד חשוב עבורנו. נזקקנו לו. היו לנו רגעים מאוד לא קלים מול יריבה טובה ונלחמנו עד הסוף. המשחק שלנו השתנה אחרי השער הראשון כי כדורגל הוא משחק של רגשות וביטחון עצמי. הרגשתי טוב בבכורה. האצטדיון והקבוצה לא זרים לי. ברור שהייתי מעדיף לנצח 0:7 עם שלוש מספרות, אבל היינו במצב לא קל. יש לנו שחקנים גדולים ומקצוענים, אבל מרגישים מ-80 אלף הצופים שהאווירה לא שמחה וזה משפיע על השחקנים".


גארת' בייל ספג שריקות בוז על יכולתו וב"מארקה" נכתב שהוא עדיין לא מפוקס ולא הגיע העונה, אבל סולארי אמר: "הכל נתון לשינוי. במשחק הזה שרקו לו בוז ואם הוא יכבוש יחגגו איתו. בנזמה שגרם לפנדל? שחקן מצוין שעבד עבור כולם וגם בהגנה. הוא עושה את האחרים טובים יותר".



וינסיוס עם סולארי. החילוף שהביא ניצחון (AFP)


ויניסיוס עצמו תיאר את השער שכבש ואמר: "ספרתי אחד, שתיים ושלוש ובעטתי בכל הכח. ברור שחשבתי לכבוש. כשנכנסתי חשבתי רק איך לעזור לקבוצה. אני מאמין שלאט לאט נחזור ליכולת הטובה שלנו".


הקפטן סרחיו ראמוס כבש את השער הרביעי מפנדל שלו העונה בבעיטת פאננקה ואמר: "כשהדברים לא הולכים, צריך להישאר רגוע ולהקריב. האמנו בעצמנו ושיחקנו נגד קבוצה ששיחקה כדורגל טוב. אנחנו מבינים את ההרגשה של האוהדים ולשריקות הבוז ורק אנחנו יכולים לשנות את זה. המצב ישתנה אם יגיעו תוצאות טובות. החגיגה שלי אחרי השער היתה מכובדת ושל גאווה. סולארי? עכשיו אנחנו צריכים למות למען המאמן הזה. אנחנו איתו עד המוות, משחק אחרי משחק".


המגן השמאלי סרחיו רגילון שמחליף את מרסלו הפצוע אמר: "הבכורה שלי בקבוצה הייתה בהפסד לצסק"א מוסקבה וזה היה כמו לקבל בעיטה בתחת. הניצחון הזה יביא לנו המון ביטחון, אבל אם לא ננצח בשבועיים הקרובים בטח תהרגו אותי. חגגתי בטירוף כי אני עוד מרגיש יותר אוהד מאשר שחקן ריאל מדריד ורציתי להרגיש מה זה לנצח במדי הקבוצה כשחקן".



ראמוס ורגילון חוגגים. רוצים להמשיך במומנטום (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי