דיווח באיטליה: מילאן תגיש לריאל הצעה על בנזמה

קארים בנזמה
קארים בנזמה | AFP

החלוץ שמככב בתקופה האחרונה במדי הבלאנקוס נמצא על הכוונת של מספר קבוצות, ביניהן הרוסונרי שכבר חשבו על להחזיר את איברהימוביץ' כחיזוק להתקפה הרעועה שלהם. ריאל צפויה לענות בשלילה

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)
קארים בנזמה כבש חמישה שערים בששת המשחקים האחרונים בריאל מדריד, ונראה שסוף סוף תחת המאמן החדש סנטיאגו סולארי שקיבל חוזה חדש עד 2021 הוא ביסס את מעמדו כחלוץ מוביל. לא מפתיע, אם כן, שעכשיו קבוצות אחרות באירופה מתחילות להתעניין בו.


על פי "לה גזטה דלו ספורט" האיטלקי, החלוץ נמצא על הכוונת של מילאן שמחפשת חיזוק לחוד באופן בהול. הכיוון הראשוני שלהם היה להחזיר את זלאטן איברהימוביץ', שמככב במדי אל.איי גאלאקסי, אך כעת נראה כי ינסו להביא קודם את הצרפתי מריאל מדריד. בעיתון נכתב כי ההצעה שיניחו הרוסונרי עךל שולחנם של פלורנטינו פרס ובנזמנה עצמו תהיה "עסיסית ומפתה".


דיווחים אחרים מרחבי אירופה מספרים כי גם פאריס סן ז'רמן וארסנל עשויות להגיש לאלופת אירופה הצעה על הכוכב כבר בינואר הקרוב. בעקבות יכולתו לאחרונה והעובדה שהמערך של סולארי מתבסס על בנזמה באופן קריטי, לא נראה כי המועדון ישחרר אותו בקרוב.


AC Milan are ready to make a 'more than tasty' offer for Karim Benzema in January. [La Gazzetta] pic.twitter.com/XEKNx9tAgA

— RMOnly (@ReaIMadridOnly) November 14, 2018




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי