המנהל הספורטיבי של ברצלונה לא שולל את חזרת ניימאר

תומאס טוכל, ניימאר
תומאס טוכל, ניימאר | AFP

הדיווחים בספרד על חזרה אפשרית של הברזילאי לקאמפ נואו נמשכים, כשבנוסף העובדה ששמר על שתיקה כשנשאל על הנושא רק מגבירה את השמועות. דה יונג ודה ליכט זכו שוב למחמאות בעיתונות הקטלאנית

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
הדיווחים על חזרה אפשרית של ניימאר לברצלונה נמשכים וב"מארקה" פורסם היום (ראשון) שהכוכב צפוי להגיע לברצלונה בשלב כזה או אחר, כשהחידוש הוא שהברזילאי שכבש את שער הניצחון של נבחרתו במשחק הידידות נגד אורוגוואי, נשאל אחריו אם הוא בדרך לברצלונה, אך חייך ולא הגיב. עם הדיווחים הרבים בנושא, התפשרה שתיקתו של ניימאר כהתחמקות מאר שהוא יכול היה לומר בצורה ברורה שהוא נשאר בפאריס סן ז'רמן. בעיתון נכתב שלפי מספר מקורות, לשחקן יש הסכם בעל פה על כך שאם ירצה לעזוב, הוא יימכר באותו סכום בו נרכש -222 מיליון יורו.


בנוסף, ב"מארקה" הוזכר שהמנהל הספורטיבי של ברצלונה פפ סגורה, שטען בעבר שהדלת סגורה עבור חזרה של ניימאר לקאמפ נואו, התראיין לעיתון הקטלאני "לה ונגארדיה" ונשמע קצת אחרת כשהתייחס לנושא: "אם אנחנו מאמינים שלמרות שהעליב אותנו אנחנו חייבים אותו, אז שזה יהיה הוא". בבארסה טוענים שלא הם רודפים אחרי ניימאר, אלא מדובר ברצון שלו לחזור לקבוצה. בנוסף, המועדון מתכנן קמפיין מיוחד לטיהור שמו של הברזילאי כדי שהאוהדים יסלחו לו, אם וכאשר יחזור.


עוד צוין ב"מארקה" שאביו של ניימאר מציע אותו כל שנה לקבוצה אחרת כעניין שבשגרה. נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס עדיין אובססיבי לרכוש אותו, אבל השחקן עצמו מעדיף לחזור לברצלונה ולא להמר על אלופת אירופה. מבחינת סכום ההעברה, לפחות לפי הדיווח, לריאל מדריד יש יתרון וכשברגע שפ.ס.ז' תגיד כן, הכסף יועבר מיד לחשבונה. ברצלונה לעומתה, תצטרך לנהל מו"מ ועשויה להציע את עוסמאן דמבלה בתמורה או למכור אותו כדי לגייס חלק מהכסף.

'ENAMORAN ❤️'. Nuestra portada de este domingo pic.twitter.com/iHuZHo42Lz

— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) 17 בנובמבר 2018

בתוך כך, ב"מונדו דפורטיבו" פורסם שהיכולת של מתיאס דה ליכט ופרנקי דה יונג נבחנה שוב בניצחון 0:2 של הולנד על צרפת, ושני הצעירים הוכיחו לראשי ברצלונה שהם יכולים להיות שחקני רכש מוצלחים מאוד אם אכן בארסה תרכוש את שניהם כפי שהיא רוצה. החשש במועדון הוא שמנצ'סטר סיטי או פאריס סן ז'רמן ירצו לגנוב אותם, כשגם הן ראו שמדובר בכשרונות גדולים. המאמן ההולנדי הוותיק האנק תן קאטה אמר לעיתון: "דה יונג מזכיר שילוב בין צ'אבי ודקו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי